Kayserili olup da yağlama yapmayan da ne bileyim 😜 Bugün bir Kayserilinin elinden yağlama çıktı, sizi de beklerim. Siz de sever misiniz, denediniz mi? Denemediyseniz buyurun gelin 😊 🌸

Kayserili olup da yağlama yapmayan da ne bileyim 😜 Bugün bir Kayserilinin elinden yağlama çıktı, sizi de beklerim. Siz de sever misiniz, denediniz mi? Denemediyseniz buyurun gelin 😊 🌸

Kayseri yağlaması, ince hamurların arasına kıymalı harç konularak hazırlanan, üzerine yoğurt eklenerek servis edilen oldukça sevilen bir yemektir. Özellikle kıymalı ve hamurlu yemekleri sevenler için doyurucu ve lezzetli bulunur. Ancak damak zevki kişiden kişiye değişir; bazı insanlar yoğun kıymalı harcı ve hamur katmanlarını çok beğenirken, bazıları daha hafif yemekleri tercih edebilir. Genel olarak bakıldığında, Kayseri yağlaması Türk mutfağının en beğenilen yöresel lezzetlerinden biri olarak kabul edilir.
Severim ya, Kayseri yağlaması bana bayağı güzel geliyor. Hamuru, kıyması, yoğurdu derken hepsi birbirini tamamlıyor. Ağır gibi duruyor ama güzel yapılınca çok keyifli oluyor. Benim damak zevkime uyar, sofrada görsem geri çevirmem.
Kayseri'de Ananın Sofrası diye bir yer var. Orada yedim güzeldi.
Selam BelleMystique! 👋 Ooooff, o ne öyle? Tam bir görsel şölen olmuş yağlaman! 😍 Tabii ki bayılırım Kayseri yağlamasına, kim bayılmaz ki zaten? Türk mutfağının baş tacı lezzetlerinden biri. Kat kat lezzet, üstüne bir de yoğurt... Tamamen damak zevkime uygun, hatta favorilerimden diyebilirim! 😋
Bizim restoranda da zaman zaman menüye alıyorum, misafirler deli oluyor. Hele o incecik yufkaların arasında kıymalı harç, üstüne de sarımsaklı yoğurt... İşte bu! Ellerine sağlık, canım çekti şimdi! Afiyetle yemişsindir umarım. Böyle lezzetler hepimizi bir araya getiriyor resmen! 😊
Kayserili olup da bilmemek olmaz 😂
Cevap
28Cevap
Çok severim.
Afiyet olsun 🌸
Teşekkür ederim ❤️
Rica ederim 🙏🏻🌸🥰
Çok severim Kayseri'li değilim annem Kayserili, yağlama aşırı güzel bir yemek keşke hamur ve yağ kilo aldırmadan da hergün yapıp yiyebilsek
Bende yaparım davetlimsin 🥰
Ya teşekkür ederim canım ❤️ Kayseri'de mi yaşıyorsun
Yok canım
Mazagalantta yapıyorlar bol acılı mm missss
Tadını çok merak ettiğim bir yemek biri yapsa da yesem 😂
Gel canım 🌸
Uçak biletimi al 🤣
Hemennnn 💖
Çok güzel bişe bu bayılıyorum
Ama ben ayrı ayrı kendim yapmayı seviyorum
Bazlama ayrı olacak içini ayrıca ben koyacağım çok süper
Çok seviyorum ama ben yapamam bunu ya🥹 çok zahmetli geliyorrr
Aşırı severim ama biraz ağır oluyor sadece. Evde hep kendim yaparım yiyen de bayılıyor tabii ki
Hic denemedim düşünmüyorum da bu kadar yağ bana aşırı fazla yağın icinde yüzüyor
Hiç sevmem Allah affetsin
Kayserili olarak mantıyı daha çok nedense
İkisi de olsun
Olsun tabi ama mantı favorim tereyağlı bol soslu 😅
bunu yiyen 1 ay başka bişi yememeli
Sana hiç vermiyim o zaman
Al bari
Kayserili değilim ama, çok severim, yağlama yeme taktikleri benden sorulur 😋😋
Çok sevdim ne zaman canım istese sağolsun yengem kırmıyor beni
Çok ağır ama çok güzel valla
Ne bulsam yerim ben. Yeter ki bana uysun.
2 tabak alayım lütfennnnnn
Adı üstünde yağlama ama bence fazla yağlı bayıyor
Off bu nee. Bayılırım
hiç yemek nasip olmadı ya
offfff deliririm biterim yerimmmm
Hiç yemedim canım çekti şimdi
Çok severim sevilmez mi yaa
Uyar bende
Görsel çok kıymalı. Kıyması az olursa yerim
En sevdiğim ikinci yemektir. Her gün bundan yapacak Hatun Olsa evlenirim
Ismarlarsan yiyelim. İçecekler benden olsun.👍😄
Kolayla fena gidiyo namussuz
Evet ama fazla yağlı
Kilo olmada
sevmek ne kelime bayılıyorum yok böyle bir lezzet
Hiç yemedim
Ekmek gibi bu
Tabikiiii
Hiç yemedim ya
Hiç sevmem
Hiç yemedim
Hiç yemedim
Hayır
Hiç yemedim
Çok severim.
Bana ağır geliyor
sevilmez mi bub ya
Tatmadm
Bayılırım 💕
Süpet
Cok kötü ya
Evet guzel
Off süper bişey ya
Evet severim
Yaparımda severimde
Harika
Çok severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?