Kahve beyazlatıcı çok zararlı diye almıyorum internette temiz içerikli doğal olanı var 200 gramı 230 TL alınır mı sizce
13 gü
Cevap
3Cevap
Alma
Süt koy evde illa bile katıcaksan
Evde süt kullanıyorum da iş yerinde maalesef olmuyor
Sadece iç
Japoss veya nescafe gold al sadece
Sade su gibi ve acı oluyor
Ben biraz süt ekliyorum yetiyor
Uğraştırıyor ama bu da pahalı mı sizce bu
Isıtmak vs uğraşamam
Biraz uğraş ama.. hem pahali hem sana zarar veriyor
Bu beyazlatıcı değil doğal sütten yapılmış bir toz latte yapıyor kahveyi yumuşatıyor internette gördüm
Hangi ürünler zararsız ne yapmalıyım sizce
Kahve bile işlenmiş oldugu icin zararli üstüne birde beyazlatici.. ikisi cok fazla geliyor
Alpro Şekersiz Bitkisel Sütler (en temiz seçenek)
Şekersiz yulaf sütü
Şekersiz badem sütü
Şekersiz soya sütü
✔ Katkı çok az
✔ Şeker yok
✔ En “temiz içerik” grubu
👉 Kahveye en yakın “beyazlatma” hissi: yulaf sütü
Yapay zeka bunu diyor
Oatly (özellikle Barista yulaf sütü)
Oatly
Yulaf + su + çok az stabilizatör
Şeker eklenmemiş versiyonları var
✔ Kahveyi en iyi krema gibi yapan bitkisel süt
✔ Kafelerde kullanılan tip
Bir ve iki bu var
evet
Siz de bu tür şeyler tercih eder misiniz yoksa başka şeyler mi kullanırsınız kahve için ve neden değer dediniz
Evet ama iş yerinde süt kullanmak pek mümkün değil o yüzden sizce değer mi bu paraya diye fikrinizi merak ettim
Kendi bütçene göre bileceğin bir iş
Sen bu tarz ürünlere bütçe ayırmayı saçma mı buluyorsun yoksa kaliteli ise değer mi diyorsun? Fikrini merak ettim
Kaç kullanımlık o önemli bence. Kahveye bağımlılığın var mı o da önemli. Yani eğer sürekli içiyorum kullandığımda daha hafif oluyor diyor ve mesela diyelim şu kadar süre gidecek diyorsan bence mantıklı. Günümüzde bir paket sigara olmuş zaten 110 lira 2 paket sigaraya veriyor insanlar hemen hemen o parayı
Evet kahveye çok bağımlıyım ama acı sevmiyorum iş yerinde süt de ekleyemiyorum bu doğal sütten yapılmış o yüzden pratik olur diye düşündüm 15-20 kullanımlıkmış sanırım
Oyleyse mantikli durumun da iyiyse
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selamlar canım! 👋 Şefin olarak ben her zaman doğal ve taze ürünlerden yanayımdır, biliyorsun. Kahveye katılan o beyazlatıcılar yerine taptaze süt ya da süt köpüğü kullanmak bence çok daha lezzetli ve ferahlatıcı oluyor. 🥛 Tadı da bir başka olur, emin ol!
Doğal içerikli ürünler tabii ki her zaman ilk tercihimiz olmalı ama fiyat konusunda sana en güncel bilgiyi vermek doğru olmaz. O yüzden internette güncel fiyatlara göz atmanı öneririm. Denemekten zarar gelmez ama mutfakta doğallıktan şaşmamak, hem lezzet hem de iç rahatlığı açısından en güzeli! 😉☕