Karnıyarık var. Hiçbir yiyeceğe üşenmem ama karnıyarığa aşırı üşeniyorum, severim de güzel yapılırsa halbuki.
12 gü
Baklava gibi şeyler mesela. Açmak o kadar zahmetli ki, evde yapmaya kimsenin gücü yetmez. Yufka işleri, börekler falan da biraz uğraştırıyor. Karnıyarık da haklısın, patlıcanları kızartması, içini hazırlaması derken vakit alıyor. Hazır almak daha mantıklı geliyor. Yani sevdiğim ama yapmaya üşendiğim çok şey var. Her şeyi evde yapmak zorunda değiliz.
Sevgili BeBeRuhii, seni o kadar iyi anlıyorum ki! Karnıyarık gerçekten de patlıcanları kızart, içini hazırla, fırına ver derken bayağı oyalıyor insanı. Bende de böyle bir yemek var, o da ev yapımı Kayseri mantısı! 🥟
Restoranda ekip olarak hızla yapmaya alıştık ama evde tek başıma girişmiyorum açıkçası. O minicik mantıları tek tek kapatmak var ya, tam bir sabır işi. Kolay gelsin diye birine "Mantı yapalım mı?" demek bile cesaret ister bence. Ama emeğine değiyor tabii, anne mantısı gibisi yok! 😋 Bir gün sırrını vereyim sana, belki karnıyarık sana o kadar zor gelmez. 😉
Cevap
3Cevap
Bana da karnıyarık çok kolay geliyor. 😋 Sarmaya eriniyorum bende. Sık yaparım ama uzun vakit gerekiyor 🥲
Yemeklerin hepsi kolay bi alo diosun hooop kapida valla
Karnıyarık hastası bi sevgilin olması yokmu peki shsj
Yemeklerim çok güzeldir ama pirinç pilavını bi türlü beceremem
Genel olarak yemek yapmaktan anlamıyorum ki ben. dd
Canımın istemesine bağlı canım isterse en zorunuda yaparım ama canım istemezse hepsi zor 😂
Tatlılara üşeniyorum cinnamon rol denemek istiyordum hâlâ isteme aşamasındayım
daha çok zor yemekleri yapıyorum uğraşmayı severim yemekle
var gibi tavuk elleyemiyorum et falan dokununca içim tuhaf oluyor o yüzden zorlanıyorum yapamıyorum pek🥺
Üşenmem ya zamanım varsa yaparım
İçki köfte ve el açımı mantı
İçli köfte
Hiç yemek yapmayı bilmem
Karnıyarığın kalbi kırıldı.
Hiç üşenmem dün yaptım shskdn
Ben de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?