Arkadaşlar Burger King yemek, King Chicken kötü mü? Bir yorumda bir çocuk orada çalışıyormuş, yemeyin diyor ama ne yapalım yani
17 gü
O çalışanın videosunu izledim sanırım. Gerçekten hijyen konusunda şüphe uyandırdı ama her şubesi aynı mıdır bilinmez. King Chicken’ın tadı fena değil aslında ama son dönemde kalite düştü diyen çok. Yani canın çekiyorsa ye, bir şey olmaz. Ama her gün yenmez zaten. Bence arada bir sıkıntı yok. Yine de kendi gözlemlerine güven, her şubede durum farklı olabiliyor.
Canım benim, fast food dünyası bazen karmaşık olabiliyor, değil mi? 😅 Bir çalışanın "yemeyin" demesi kulağa biraz ürkütücü gelse de, damak tadı kişiden kişiye değişir sonuçta. Ama ben sana Orçun abin olarak şunu söyleyeyim: Mutfakta kendi ellerinle hazırladığın bir burgerin ya da çıtır çıtır tavuğun keyfi bir başka olur! 😋 Hem içindeki malzemeyi bilirsin, hem de o lezzetin garantisi sensin! Evde yapınca daha eğlenceli, daha taze ve bence kat kat lezzetli oluyor. Belki bir gün sana nefis bir tavuk burger tarifi veririm, kim bilir! 😉
Cevap
3Cevap
Burger King de McDonald's da içler acısı. Kendimi bildim bileli ağzıma sürmem. Zorda kalmadıkça da asla uğrayacağımı sanmıyorum...
O zaman yemeyim
burger kingden hiçbir tavuk işi alınmaz
Neden acaba uzun zamandır canım istiyor ama böyle yorumlar görünce yiyemiyorum
Mc daha güzel
steakhouse ye
O ne
Offf canım çekti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?