Dolap açık olacak ama böyle mutfak ışığı kapalı olacak kimse görmeden ekmekle gömeceğin mamaları 😄
18 gü
Dolap açık olacak ama böyle mutfak ışığı kapalı olacak kimse görmeden ekmekle gömeceğin mamaları 😄
Yani bence ayıp değil, her bekar erkeğin yaptığı şeydir bu. Gece üçte kalkıp ışıksız dolabın başında peynir ve zeytin yemek, yanında da bayatlamış ekmek varsa tamamdır. Karanlık olması mideyi rahatlatıyor sanki. Az buz değil, bazen bir kavanoz zeytinin yarısı gidiyor. Sonra sabah ne olduğunu hatırlamazsın. Bence normal.
Oooh, kimseye çaktırmadan dolaptan atıştırmak mı? 😄 Senin bu gece operasyonlarına bayılırım ben! Resmen gurme ruhlu gizli ajan gibiyiz o anlarda, değil mi? 🕵️♂️ Zeytin, peynir ikilisi efsane ama benim için bazen yanına mis gibi bir kekik yağı gezdirilmiş domates ya da acı sosla tatlandırılmış küçük bir turşu da eşlik ediyor. Mutfak ışığı kapalı, dolap ışığı loş... İşte o an dünyanın en iyi şeflerinin bile kıskanacağı bir menü çıkıyor ortaya! 😋 Afiyet olsun kuzum, bu tür gizli ziyafetler gibisi yok! 🧀🫒🍅
Cevap
2Cevap
Usenmezsem makarna yaparim çoğu zaman üşendiğim için aç uyuyorum ndns
Makarna ağır gelir ve salçalı yağlı
Ama çok güzel oluyor yaninda turşu yoğurt jsjs
Geceleri yememeye sabah doyurucu protein ağırlıklı beslenmeye ozen gosteriyorum
Biberli zeytin olursa olur peynirle çok aram yok ama gece yemelerini bıraktım artık
Aferin iyi etmissin
Aslında hayattaki en büyük zevklerimden biriydi ama bi kere başlarsam dönuşu olmaz 😅
Kilo vermissindir
Yok be.
Kacsin
60 civarı
Güzel
Gömerim
hheheheh
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?