19 gü

Kefir içmeyi seviyor musunuz, siz aromalı mı sade kefirci misiniz?

Ara öğün olarak kefirimiz var bugün çilekli, ben genellikle aromalı daha çok severim, yanında biraz bademle keyfim yerinde, siz de kefir sever misiniz yorumlara bekliyorum 🤍

Kefir içmeyi seviyor musunuz, siz aromalı mı sade kefirci misiniz?

#Yemeİçme #KefirBadem

Kefir içmeyi seviyor musunuz, siz aromalı mı sade kefirci misiniz?
Cevapla