21 gü

Ispanak en güzel nasıl yenir, siz daha çok yemeğini mi kavurmasını mı böreğini mi seversiniz?

Ben daha önce ıspanak çok sevmiyordum, sonradan alıştım. Büyüdükçe sevmediklerimi sevmeye başladım. Yemeğini, kavurmasını severim, kavurmasında sucuk da yakışıyor. Böreğini de severim, her türlü yerim. Bugün de ıspanak yaptım, malum diyet işleri 🙂‍↔️ Siz de sever misiniz, seviyorsanız gelin yiyelim 🤍✨

Ispanak en güzel nasıl yenir, siz daha çok yemeğini mi kavurmasını mı böreğini mi seversiniz?

#Yemeİçme #Ispanak

Ispanak en güzel nasıl yenir, siz daha çok yemeğini mi kavurmasını mı böreğini mi seversiniz?
Cevapla