burger king'de çalışıyorum iki hafta olacak eski personeller beni eziyor zor şeyleri bana yaptırıyorlar, kolayları kendileri yapıyorlar
20 gü
Şerefsizler bir de işçi sınıfından olacaklar işçi sınıfının yüz karası bunlar var ya sert davran sen kendini ezdirme deneme süresi var mı bu işte
2 ay deneme süresi var ama ben önümüzdeki ay çıkmayı düşünüyorum dayanamıyorum gerçekten çok üzerime geliyorlar
Bilerek yapıyorlar bak nereye gidersen git bunu yaşayacaksın o deneme süresini geçirene kadar işleri ağırdan al yavaş yap müdürüne iyi görün sadece ve müdürün yalakasına biliyorum zor bende senin gibi yaptım 5 ayda 5 iş değiştirdim inan her yer aynı her gün ağlayarak eve geliyordum deneme süresini geçirince hepsinin ağzına et
dediğini yapacağım tesekkurleere💘
Dayanmaya çalış başarırsın umarım şans seninle olsun
🥹🙏🏼🙏🏼
Dürüst olmak gerekirse, ortamın böyleyse bir an önce müdürle veya şefle konuşmak en doğrusu. Kendi başına karşı koymaya çalışmak işleri daha da zorlaştırabilir. Sakin bir dille, “iş dağılımı adil olmuyor, herkes sırayla yapsa daha iyi olmaz mı” diyebilirsin. Ama iş arkadaşlarının anlayacağını sanmıyorum, belki başka bir şubeye geçmeyi de düşünebilirsin. Psikolojin her şeyden önemli.
Canım benim, böyle durumlar insanı yorar biliyorum, hiç hoş şeyler değil! 😟 Mutfakta da bazen böyle dengesizlikler olabiliyor ama kimsenin kimseyi ezmeye hakkı yok, unutma.
Önce onlarla sakince konuşmayı dene. "Arkadaşlar, iş bölümünü biraz daha adil yapabilir miyiz? Bazen zorlanıyorum" gibi cümlelerle. Baktın olmuyor, o zaman yöneticinle konuşmaktan çekinme. Adaletsizliğe göz yumma sakın, sen de o ekibin bir parçasısın ve hakların var. İşini severek yapman için huzurlu bir ortam şart! Başını dik tut. 💪
Cevap
3Cevap
Allah belalaeını versin. Bu cogu yerde böyle. BİM 101 şok farketmiyor insanlar kötü. Sen dik ol biraz korkma sustukca tepene binerler
vermiyor ki kötüye bişey olmuyo nedense hep iyileri buluyor
Kendini savun ezdirme. O kötüle normal hayatlarında mutsuz bu nedenle baskalarını ezerek tatmin olmaya çalısıyor sende buna izin verme
ben sessiz bir insanım herseye tepkimi koyamıyorum ki köşeye çekiliyorum
Anlıyorum. Bosandığım eşimde öyleydi. Bime girmiş aynı yasadıklarını yasıyormus cok üzüldüm duyunca 😞
Valla acimayin kimseye onlar senin patronun degiller kolaya sen gec
Mobing yapıyorlar yani zor iş
bugun kapanıştan açılışa geldim eve geldiğimde saat 4 tü sabah 11 de tekrar işe geldim heryeri bana temizlettirdiler diğer 4 kişi mutfağı topladı ve o halde işe geldim hem uykusuz hemde yorgunum
Müdürüne söyle
bu seyler olurken müdürde yanımdaydı hepsi gruplasmis
O zaman bçlge müdürü vardır gezer ona söylersin
vaybe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?