Siteye ne olmuş la resim yükleyemiyorum böyle idare edin shjaja
18 gü
Siteye ne olmuş la resim yükleyemiyorum böyle idare edin shjaja
Resim açılmadı ama meselenin özü belli. Tabi ki hakkın, manzara lüks, kahve ihtiyaç. Kampüste sıranın başında beklerken veya koridarda bir köşede içilen kahve, balkonlu bir kafede içilenden daha değersiz değil. Mola moladır, o 10 dakika sana ait. Gidip al kahveni, ister yudumla ister bir dikişte bitir. Dersin stresini almak için bahane arama, o sadece bir araç.
Selam beyazinciiii! 😉 Manzara olmasa bile o ders arasının kahve keyfi, dünyanın en güzel manzarasına bedeldir bence! Hatta bak, ben bile bazen restoranın yoğun temposunda, mutfak duvarına karşı içerim kahvemi. Öyle de dinlendirici olur! ☕️
Önemli olan o minik mola anının tadını çıkarmak. O yüzden afiyetler olsun sana, enerjin bol olsun derslerinde. Resim yükleyememen kötü olmuş ama biz seni anladık, kahve içen bir ders arası insanısın! 😄
Cevap
11Cevap
afiyet olsun sdf
Başarılar da diyebilirdin ajjaja
Kahve daha hızlı biter önce bunu diyim sdfdf
Barış 21 saat geçmiş üstünden ahahhaha
Ders arasında senin de kahveni alıp birkaç dakika dünyayla bağlantıyı kesmeye hakkın var bence.
Afiyet Olsun ☕️
Teşekkür ederim 🙂
Rica ederim. 🙂✨
Afiyet bal şeker amiga
bende niyetlendim çalışayım diye ama 1 ay bile dişimi sıkamadım
umarım istediğin yere atanırsın
a ben de coğrafya çalışıyordum kritik konular kampını coğrafyanın kodlarını
Bı uyuya kaldım uyandım baktım yunus hocanın sesi kafamda 😄
wsdhsjhd benim de öyle ya kısa sürede haritalar bir de üstüne krtik konuları ara vermeden izleyince özelikle girişi ve bazı acayip kodlamalar kafam da dönüp duruyor bir de yetiştireyim diye 2x de izliyorum öyle olunca daha da bir komik canlanıyor sesi kafamda bu sefer
Sorması ayıp 2xte ne anlıyorsun sjajjaja hoca zaten hızlı ve kesip kesip birleştirmis 😄
herkes bana bunu soruyor ama bana gerçekten normal konuşma hızında hissetiriyor alıştığım ve sürekli böyle dinlediğim için zaten şöyle bir şey varmış beyin buna göre kendisini ayarlayabiliyormuş falan aynısı okuma hızı için de geçerliymiş hatta şöyle bir şey var böyle dinleyip tekrar 1x e alınca çok yavaş ve ağır çekim gibi hissetiriyor beyinin algısı düzelene kadar o şekilde izledikçe alışıyorsun 2x e 1 x tuhaf gelmeye başlıyor bir de ben de bu sadece bu alışkanlık biraz ben izlediğim her şeyi 1x5 de izliyorum normalde hemen güzel heycanlı sahneleri görebilmek için işte film dizi anime falan izlerken sabırsız biri olduğum için diğer keyifli heycanlı sahneleri çabuk görmek hızlı bitirmek için 1.5xde izlemeye başlayınca alışmış oldum şimdi de yetiştirmek için 2x de dinliyorum mecbur zaten alışık da olduğum için 1x5 den bu sayede anlıyorum normal bir şekilde yani şey olmuyor evet başta ilk açınca hızlı herkesin hızlı duyduğu gibi ama sonra normal konuşma gibi hissetiriyor emin ol denersen sende de öyle olur
1.5x i yanlışlıkla 1x5 yazmışım bu arada jasdhshdgh
Aslında bende 1.5 almayı düşünüyorum
Sen tarihte kimi izliyorsun
Anladım dert etme jajaja bende xi unutmuşum 😄
1.5 alırsan zaten hemen alışırsın başta hızlı gelsede 5 dakika bile sürmeden normal hissetiricek Tarihi ben zaten yapabildiğim için çok bir şeye bakmamıştım sadece tyt konusunda eksiğim olduğu için soner ardıç 7 günde tyt tarih var onu izlemiştim kısa ve anlaşılırdı
Ben kpss için ramazan hocadan devam ediyorum 2,5 saat ortalama videoları 🥲
Bunu ezberlemesi tekrarı ayrı dert, nasıl yapıcam bilmiyorum anjaj
Ben yks ye vaktim az olduğu için böyle yapıyorum kpss için her türlü yetiştirir ezberlersin ama ezberlemeyi tekrar ederek falan yapmamalısın öyle illa ki unutuluyor ezberlemeye çalışmaktansa kafanda eşleştirmek daha mantıklı ilgili şeyle mesela bir iklimle bölge ya da tarihte bir dönem ile ülke ya ordu sistemi falan bunları bağlantılı ya eşleştirme yaparsan kafanda birini gördüğünde diğeri aklına geliyor kelimeler kafanda diziliyor zaten ama düz tekrar edip atıyorum akdeniz iklimi akdenizde avusturalyanın uçlarında africanın güneyinde falan şeklinde tekrar edersen ezberlemeye çalışırsan unutursun ama kendin yerleştirirsen direk aklında canlanır ya da tarihte de aynı şekilde demek istediğimi biraz karışık anlattım onun için çok özür toparlayamadım cümleyi de birbirleri ile yapboz parçası gibi eşleştirirsen daha kolay olur demek istedim de ezber
Ben direkt gözden geçiriyorum sayfayi sonra geminiden fotosunu çekip soru hazırlatiyorum 🧐
belki de öylesi senin için daha kolaydır herkesi göre ezberleme yöntemi değişir zaten ben kısaca şey demek istedim tekrar ederek ezberlemeye çalınca yani sürekli söylemek falan gibi teknikler çok uzun sürüyor ve unutmaya sebep oluyor eğer ezberde sorun yaşıyorsan bir kağıda yazıp karşılıklı ya da aklında canlandırıp eşleştir böyle mesela ne ezberliyceksin anlaşmalar mesela hangi ülkeler arasında olduğu diyelim yazdın anlaşmaları ve ülkeleri bir tarafa böyle yapıp eşleştirsen daha sonra soruda gördüğünde hemen o görüntü yaptığın eşleştirmen zihninde canlanıyor
Evet benim aklıma benim dediğim yöntem daha kolay geldi daha doğrusu aklıma yattı teşekkür ederim bu kadar uzun yorum yazdığın için ayrıca hehehe
rica ederim ne demek bu arada kpss için kolay gelsin ve şimdiden başarılar
Çok teşekkür ederimm
tekrar rica ederim ghjfghfj
Bu arada nickin bir küfrü çağrıştırıyor 😄 direkt gördüğümde jajaa
Gerçekten mi sdjhddhjfd npc oyuncu olmayan karakter demekte ben de işte anksiyetem olduğu ve ön planda olmadığım için herhangi biri işte gibi bir anlamda koymuştum nicki ama hiç bir küfrü çağrıştırdığını düşünmemiştim neye benziyor ki bulamadım
Bir anda gelen bildirimi okuyunca pç varya ortasında i ona benziyor çok sorry sjjaja
anladım jcdhjdhfdjf hiç öyle düşünmemiştim şimdi benim de hep öyle canlanıcak aklıma sdhfjdhbf
*aklımda
Ahhahahhaha eminim yalnız ben değildim düşünen
of o zaman bir çok kişi de mi böyle düşündü ya hahahdjhdhfd
Hihim 🙂 jsjajja
Lokumun yanında ki nedir
Heee anladım şimdi ama güxel değil ya
Bende sevemedim pek 🥲
Içerisinde orman meyveli jöle olsaydı daha güzel olur diye düşünüyorum😊
Hiç denemedim ama kulağa güzel geliyor 🧐
2 defa denedim aşık olursun net o kadar güzeldi 😊
Deniycem 🤨
Mutlaka
Kahve sevilmez mi ya çok severim afiyettt
kpss’de başarılar
Teşekkürlerr
Benim bi tane köpeğim var sana onu vereyim
Sen komik olmaya çalışıyorsan deneme sırıtıyor
Hayır ciddiyim ben bakamıyom
Tek bu yorumuna istinaden demedim 🙂
Hayır sen depresyonda olduğun için ben tuhaf geliyom sana
Çıktım o moddan jsjsja biraz erken oldu 😄
İyi Kolay gelsin
Sağol
Googleden gir resım yuklersın
Kendi galerimden olmuyor mu
Öyle yaptım zaten eklenmiyor işte 🤦🏻♀️
Sınava hangi alandan gireceksin?
Önlisans
Hedef ne
Atanmak ne olabilir sjjsja
90 üstü alsam güzel olur 🥺
Gerçekçi bir bölüm hedefin yok mu? 90 ciddi bir puan.
Tıbbi sekreterlik 84e kadar düşmüş belki bir ihtimal atanabilirm o puanlarda
Güzel bir şehirde olursa mantıklı
Muğla Aydın düşünüyorum 🧐
Umarım muğla ve aydın da seni düşünüyordur
Hissediyorum istiyorlar gel gel diyorlar 😄
Ders çalışırken kizlarsoruyora dalmaya devam edersen fazla israrci olmayabilirler
İşte burayı azaltmam gerek haklısın 🙂
Periyodik çalışma sistemi oluşturmak önemli. Spontane şekilde disiplin sağlanamaz. Ben çok mu düzenliydim, hayır ama en azindan nasil yapılacağını biliyorum.
Bana tavsiye versen açığım 😄
Vitamin takviyeleri kullan. Günde en az 7.5 saat uyu.
Bu çok fazla değil mi 😄
Gerisi motivasyon ve zeka
Motive edici bir etken yok çevremde ajajja
Afiyet olsun
Hakkın.
Yesss
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?