19 gü

Günaydın sabah kahvaltı da çorba mı içersiniz yoksa kahvaltılık mı tercih edersiniz?

Çorba daha güzel oluyor sabahları bence?
Günaydın sabah kahvaltı da çorba mı içersiniz yoksa kahvaltılık mı tercih edersiniz?
Cevapla