22 gü

Starbucks gibi yerlerde nasıl kahve ismini söylüyorsunuz?

Aklıma hep Recep İvedik sahnesi geliyor talgi bitti bingi bitti gitti hadi la diyor ya.

O kadar İngilizce bildiğim halde o kahve isimlerini içine ne koyulur ne edilir çözemedim gitti.

Vayt çaklıt moka küçük boy diyorum hala bir şey soruyorlar içine esposo shotlı bilmem ne şuruplu bilmem ne krema da koyak mı diye ayrıca küçük boy nedir ya tall boy diyeceksin diyorlar. Standart olsun bitsin gitsin hadi la diyorum.

Bu tarz mekanlardaki kahve isimlerini siz nasıl çözdünüz ya?

Starbucks gibi yerlerde nasıl kahve ismini söylüyorsunuz?
Cevapla