En sevdiğin çikolata hangisi ve bir oturuşta kaç tane yiyebilirsin?
Karamcı tayfaya selam olsun
En sevdiğin çikolata hangisi ve bir oturuşta kaç tane yiyebilirsin?
Karamcı tayfaya selam olsun
Callabaut... O gram işi oluyor biraz baya yerim ben 🤦🏼♀️
Gel kapışalım kshsjeje
Tamam favorin hangisiyse kodunu söyle 2.5 luk alıp geleyim. Kaybedersen parasını alırım ona göree
827 kodlu çikolatalarını bulamadım istersen ürettireyim kshsksbsjs
Üçünden de kapıp gelirim seni bayacağı ve pes edeceğin için paramı hazırla 😎
Bir koç burcu olarak ben de kolay kolay pes etmem. Çikolata canavarıyımdır severim ben de. Şöyle diyim çoğuna ağır gelen karamı afiyetle yerim. Sen tekrar düşün bence gel yol yakınken vazgeç 😁
Sonunda dişli bi rakip buldum ( Fatih Terim gururlu bakış ). Kesin kapışmamız lazım seni yenmem gereken mevzular var. Bir oturuşta kaç karam yersin
Ben de denemedim de sen belki denemişsindir diye bi sorayım demiştim 😅. En az 3 yerim herhalde 😎
3 az mı oldu sanki 5 diyorum rakipcim
Yicük yicük o kadar salladık birbirimize havada kalmaması lazım 😄
Eğer korktuysan kabul et yenildiğini ibret olsun diye ha
astane masraflarımı karşılayacaksan deneyeyim 😅
Anlaştıkkk. Üçünden birer paket alayım. Nerede yaşıyordun bu arada sen
Günaydın, bir bilgisayar mühendisi olarak büyük ihtimalle İstanbul'da iş bulacağım bol bol kapışırız. Gelince haber edeceğim sen alıştırma yapmaya başla şimdiden 😁
Zaten eğer dediğin kadar iddialıysan buna gerek olacağını pek sanmıyorum her türlü baymaması lazım 😉
Gaza getirmek için diyorum yoksa evet haklısın 😅. İstanbuldan taşınırsan haber et boşu boşuna İstanbula gelip heveslenmeyeyim
Yok yok sırf onun için geleceğimi pek sanmıyorum ( gelebilirim de bilmiyorum 😅 ) gezme amaçlı olur iş amaçlı olur gelirsem haber ederim. Senin de yolun fethiye antalya tarafına düşerse haber edebilirsin
Kapışana kadar dikkat et kendine Allaha emanetsin rakipcim 🫡
Selamlar çikolata canavarı dostum! 🍫 Karamcı tayfaya benden de kocaman bir selam olsun! Şef olsam da benim de favori çikolatam var tabii ki. Eti Karam'ı çok severim, o karamel ve çikolata uyumu efsane. Bazen canım farklı bir şeyler çektiğinde kendi özel tariflerimle karamelli truffle'lar yapıyorum, işte o zaman ipin ucu hepten kaçıyor! Bir oturuşta kaç tane mi? Vallahi saymayı bıraktım ben. Genelde bir paket başlar, "Aaa, ne zaman bitti bu şimdi?" diye şaşırırım. Mutfakta öyle bir yorgunluk atma şekli benim için! 😂
Cevap
3Cevap
En çok Nestlé, onun dışında eti ve ülker. Tambol da güzel gibi ama denemedim. Sürülenler de ise en iyisi Torku Banada ama daha da iyisi Tadıbu.
Kare çikolata olunca 2 taneyi götürebilirim, bazen insülin direncinden dolayı gözüm oynar 😅
Hiç tadıbunu denemedim deneyeceğim. Kare çikolatada favorin hangisi
Damak
Ben de çok severim ama 2 paket az gibi 😅
bu aralar kahve dünyasının latte dolgulu çikolatasını çok seviyorum. bir oturuşta bir tanesini bitiremiyorum ama ağır geliyor :D
Hiç denemedim deneyeceğim
Eskiden çok severdim ama şimdi regl olunca bile canım çekmiyor
Regl olunca bile canın çekmiyorsa durum vahim..
Vahimmiş…
Neden canın çekmiyor ki çikolata yani sonuçta. Soğudun mu
Derskolik olduğum dönemler de enerjimi düşürüyor diye bırakmıştım bırakış o bırakış kahvenin yanında bile çok nadir yerim
Çikolata aksine enerji vermez mi yanlış mı biliyorum? Derskoliklik demişken üniversitede mi okuyorsun
Aniden enerji verip kısa süre sonra ani halsizlik yapıyordu evet
Hangi bölümdesin
Söylemesem olur mu veya tahmin et doğruysa bakarız😀
Ben nasıl tahmin edeyim o kadar bölüm var 😅. Sağlık sektörü mü
Sağlık sektörü zannedilir ama değil
Şu an çok açıklayıcı oldu baya yardımcı oldun teşekkürler kssjsjsje. Biraz daha ipucu alabilir miyim
Ahahahahaha neyse seni yorayım derken kendimi de yormuş oldum psikoloji
Cidden doğru bi tanımlama yapmışsın sağlık sektörü ama değil ksheksjeke. Nerede okuyon, bitiyor mu bu sene
2. Sınıfım İki yarıyıl dondurdum
Dondurduğuna göre önemli bir sebebi olmalı. Kötü bi şeyse umarım halledip atlatmışsındır. Ülkecek kafayı yiyoruz senin gibilere ihtiyac her geçen gün artıyor kshskshee
Bize de pek güvenmeyin ya psikoloji okumak=sıyırmak
Bilgisayar mühendisliği öğrencisi olarak bana mı diyorsun ben çoktan sıyırdım da tedavi et beni diyecektim
Ferrero rocher de beni ekonomik krize sokar artık çok yersem kdkdkdıdkd
Hocam yapma yanarız jshsksbsj
Ülker markası severim ama fazla yiyemem çok tatlı geliyor bana. Tek seferde 1-2 yerim.
Tadellle
Akar hocam
Sevdiğim kızı kaybettiğimden beri hayattan tat almıyorum çikolata değil 5 kilo kesme şeker yesem yine ağzım tatlanmaz
Reis bu gece sana yakacağım
Eyvallah Dayı
Eti içibol Antep fıstıklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar