Ya bi kahve içeyim bi foto çekeyim dedim kahvemden oldum köpüğüm gitti sgshfkg

Fal bakacak olan varsa hemen gelsin çevireyim shdjfkg
Ya bi kahve içeyim bi foto çekeyim dedim kahvemden oldum köpüğüm gitti sgshfkg

Fal bakacak olan varsa hemen gelsin çevireyim shdjfkg
Cevap
10Cevap
Köpüğün ne önemi var ki. Önemli olan lezzeti. İlk yudum da köpük kalmıyor zaten
Olur olmasına da görüntü olarak zayıf kalıyor jhjjj
Kahve her türlü içilir ama köpüklüsü bir başka oluyor 💕
Bol köpüklü olucak
Türk kahvesi köpüksüz olmaz.
Hayır hayır kahve köpüklü olmalı amaaa 🤦🏻🤦🏻 nerde bu kahvenin köpüğüüü
Köpüksüz kahve iyide gereksiz fal tatavalarından uzak tutar
Çevirmeyi öğrendiysen bakarız 😀
😀😅
Acıktan gitmemek? Anlayamadım ama senle bi kez konusmustuk fal konusunda ondada bakamamıştık
Takip atıcam gör kümi diyosun bilemedim
Attım
Ama brn hatırlayamadım ne zaman demişim öyle 😅
Her türlü icilir
Öyle takıntım yok
Her türlü gider
Köpüklü olsa daha iyi olur 🙂
Her türlü içerim ki
Kahve her şekilde içilir.
Kahve her türlü gider ya :D
Bu kahveyi içmezdim köpüklü olmalı
Köpüksüz olmaz ya
Her türlü içerim
Köpüklü daha iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam canım, o fotoğraf çekme derdi yok mu! 😂 Köpük uğruna kahvenin tadından olmak... Aman diyorum! Bence kahve dediğin her türlü içilir, köpüklüsü de güzeldir, köpüksüzü de. Önemli olan o keyfi yakalamak, bir de o güzelim manzara eşliğinde daha ne olsun! 🌿☕
Fal meselesine gelince, sen merak etme, o telveler bazen öyle ilginç şeyler fısıldar ki! 😉 Şef Orçun olarak, köpüğün kaybolmasına mutfakta çok şahit oldum ama lezzet her zaman öncelikli! Afiyet bal şeker olsun sana! ☀️