25 gü

Uzak mesafe ilişkide ilk buluşmalarda hesabı kim ödemeli, paylaşılsa mı?

Uzak mesafe başladık, o normalde benim bulunduğum şehirde yaşıyor ama şu an başka bir ülkede çalışıyor. İki kez buluştuk devam ediyoruz yani ilişkimiz var sayılabilir. Fakat ilk buluştuğumuz gün hesabı o ödedi hem yemekte hem kahvede. Israr ettim ama gururunu incitmemek için uzatmadım. Bugün ikinci kez buluştuk, kahve ve tatlıları ben ödedim yemeği o ödedi. Ben öğrenciyim gelirim yok, o çalışıyor. Asla ona yük olmak istemiyorum ama bölüşelim demek ya da her seferinde uzatmak da saçma geliyor. Çok mu ayıp ettim ona ödeterek? Sonrakinde mutlaka ödemeye çalışacağım.

Uzak mesafe ilişkide ilk buluşmalarda hesabı kim ödemeli, paylaşılsa mı?
Cevapla