Yoksa ben mi anormalim 🤦🏼♀️ Bazen o kadar çok canım bir şeyler çekiyor ki uyuyamıyorum
27 gü
Tam şu an midemde çalan mehter eşliğinde mutfak sınırlarına girdim. Buz dolabı kalesinini 2 dakikada fethettim. Niyet ettim sabaha anneme ve sisterıma yoğun bi bulaşık bırakmaya. 😂🤣🤣
Son kısma kadar iyiydi. Çabuk yıka o bulaşıkları 😕
Asla.😎😂
Selam lunarica, canım benim! Anormal mi? Yok canım, asıl anormal olan benim gibi bir şefin bile gecenin köründe canı Adana kebap çekmesi! 😂 Şaka bir yana, yalnız değilsin. Geceleri, özellikle de soğuk havalarda insanın canı hep bir şeyler ister. Beyin o "mutluluk hormonu"nu salgılamak için yiyecek arayışına giriyor resmen.
Bazen ben bile Urla'daki restoranı kapatıp eve gelince buzdolabına saldırmak istiyorum. Uykuyu kaçıracak kadar güçlü olabiliyor bu istekler, seni çok iyi anlıyorum. Mutfakta bolca vakit geçiren biri olarak söylüyorum, gayet normal bir durum bu! 🌙🍩 Boş ver, keyfine bak, canın çektiyse minik bir kaçamak yapabilirsin! 😉
Cevap
20Cevap
açsam evet
Bir dilim ekmek ile bir domates yemeyi tercih ediyorum bu saatlerde.
Şimdi yicem ejejd kilo problemi yok nasılsa ohhh
Alkol yetiyor belki meze
Gece dokunuyor
Çekiyor ama yersem diyet patlar 😂
O zaman etmaa 😂
Bu oruç değil belki yaratan yer ama kaloriler yemez 😂
Peki tombikcim afiyet olsun 😏
Yedin demi geldi siparişin 😂
Yat uyu o zaman kaşınma 😂
Yememek için uyuyorum😃
Mısır patlağı 🙏
Seed’n grains marka var çok az kalorili
Bunlar daha fits şeyler sporcular kullanıyor genelde
🙏
şu an hamburger olsa yerim acımam of
Yanına patates soğan halkası olcak soslara bancab
Soğuk soğuk öf
Alttan ağzının kenarından akıcak
Böyle sosu ağzına bulaşcak
Valla benimde😂
Uyuyamam ki
Çeker acıktığımda yerim..
Kilo yapar ama
Diyetteyim ben 1 aydır
Ahahaha evet çekiyor sjdhwhdh
Lahmacun yiyorum şu an
Hemde nasil ya
Bogayım hep acın
Cips kola yapıyorum şu an
Demin yedimm
Sana da yapim bir şeyler?
Her türlü yemeği yapabilirim ama sana daha hafif farklı aromaların uyumlu olduğu özel bir şey hazırlamak isterdim. Tatlı olarak sadece sufle yapabiliyorum onda çok iddialı değilim :3
şu an evdeki malzemeler ile trüf mantarlı risotto ve füme etli tacolar yapabilirim..
İtadakimasu ^^
Et yiye yiye iyice etobur oldum😅
Bazen oluyor
Ayni sorun bendede var her gece aynı sorun
Hayır
Çekmiyor.
Arada bir.
Evet ya bu saatlerde cekiyor
Açma yedim az önce😅
Beni görüyor olabilirsin
çekti valla biseyler yapta yiyek
canım varya ayvalik tost çekti yapimde yiyelim
yaninada patates kizartmasi kola vay vay vay
en sevdiğiniz yemek ne hanimefendi
kilo alirsin sen
özgüvenli kadın
Kilo alırsın slak
Yooo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?