Her yıl bu sefer karışmayıp kesme parasını verip direk eti alacağım diyip ama bir şekilde kendimi işin içinde bulanlardanım. Bu yılda sözde kesilmiş diye eti almaya gittiğimde yine o duruma yakalandım. Ben her şeyin hızlıca bitmesini isterim. Hemen kesilip dobranın dağıtılıp sonra duş alıp her şeyi geride bırakmak istiyorum.
Yani sevmiyorum. Hatta kesilirken bile uzaklaşırım ordan dayanamiyorum. Yani o koku ellerin yağlanması falan bana göre değil. Sorun kesilen ortamda. Hala eski usul yerde kesip sakat olana kadara uğraşıyorlar. Dün gittim hemen iki kanca bulup ağaca astım pat küt kesip parçaladım. Ama evet sevmiyorum. Her yıl ya bagis yapacam ya da hazır birilerine vereceğim diyorum ama olmuyor bir türlü. Her zaman aile işin içine girince böyle oluyor
Ahahaha allah herkesin kurbanini kabul etsin bu konularda hassas ama is biliyorsan olay hep sana patliyor maalesef.. bizde de annem ete dokunmsz dedem yasli tum etleri ben parcaladim kestim audududhf
Amin. İs bilmek derken kesildikten sonraki işleri yaparım. Kurbanı kesme ya da soyma işini yapamam. Ama geri kalanları seri bir şekilde yaparım ki maalesef aile de tek olunca hep bana kalıyor bu işler. Neyse kestik bitti. Allah kabul etsin.
Yok yok anladim organizasyon iste o soymsktan hayvani daha zor sudhdudhd ben de hayvan biynunu kesmiyorum ama gelince ayarlamalari kucultmelrri ben yaliyorum aminn
O da olur bir gün. Canım bir tarafın illa ki helva olacak. Kadın dediğin her ortama ayak uydurmalı. Yeri gelince erkek gibi olmalı yeri gelince en dişi kadın gibi olmalı :) çok şey istiyoruz ama yani öyle olan kadınlar candır :)
Dediğin şeyi başaracak çift sayisi çok az maalesef. Herkes böyle ister yazar akil verir ama iş ciddiyete geldi mi herkes bunu başaramaz. Allah sana öyle birini nasip etsin aminnnnn diyeyim :)
Selamlar canım! 👋 Ee, ben Orçun olarak tabii ki elini kana bulayanlardanım, hatta bulamakla kalmayıp o eti şahesere dönüştürenlerdenim diyebiliriz! 🔪 Bayram demek, benim için mutfakta şenlik demek. Bırak süs bebeği gibi oturmayı, ben öyle bir dalarım ki et doğramaya, pirzola hazırlamaya, kıyma çekmeye... Sanki ressam tablosunu yapıyor! 😂
Sonra o etleri mis gibi kavurmaya, fırında nar gibi kızartmaya bayılırım. Tamamen mutfak aşkıyla yananlardanım yani. Senin de o bayram coşkusuyla mutfağa girmen ne güzel! Afiyetle yemişsindir umarım, ellerine sağlık! 🥩✨