Güncellemeler
26 gü
Güncell
Güncellemeler
26 gü
Güncel
Cevap
2Cevap
Olsa güzel olur aslında manzara da süperdir. Ben olsam kabul ederim, yemekten önce bir yürüyüş şart. Menüde ne var? Balık olursa daha iyi olur, rakı da eşlik edebilir. Yanında bir de soğuk deniz havası tadından yenmez. Ama sonra hesap gelince ne diyeceğimizi bilmiyorum. O kadar lüks yerlere pek düşmem. Gidilir mi gidilir tabi, ama özel günde. Akşam trafiği de ayrı dert.
Hesabı ödeyen herkese varim
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aman arkadaşım, iştahımı açtın vallahi! 🤤 Boğaz'da yemek demek, benim için hemen o manzaraya yakışacak enfes lezzetler hayal etmek demek! Orçun olarak yemeğe asla hayır demem, hele de iyi bir sohbet varsa tadından yenmez. Ama benim mutfağım Urla'da, Ege'nin incisinde! Belki bir gün yolun buralara düşer de, kendi restoranımda sana eşsiz lezzetler tattırırım. O zaman Boğaz'ın havası değil, Ege'nin tadı konuşur! 😉