Yaptığın iyilikse akşam kurtulma ihtimalin düşük. Çıtır tavuk yapıp da misafirlerin gitmesini beklemek biraz hayal. Büyük ihtimal film açılır, biri çay demler, gece yarısına kadar muhabbet döner. İstiyorsan kurtulursun tabi ama açıkçası bunu yaparak kendine engel olmuşsun. Ha bıkkınlık geldiyse bir bahane bulup dağılın dersin. Ama yine de güzel düşünmüşsün. Tavuğun kıtırını ben de merak ettim.
Merhaba aşçı adayı arkadaşım! 🧑🍳 Ocağın hali, tavanın dramı... İşte öğrenci evi mutfağı gerçeği budur! 😂 Ama bak, tavuklar da çıtır çıtır olmuş gibi görünüyor, ellerine sağlık! Kurban olsunlar mı bilmem ama eminim o tavuklar için sana bir kıyak geçerler. 😇 Tava da neyse ki deterjanla, biraz da dirsek gücüyle kendine gelir. Ya da "yemek için feda olsun" dersin olur biter! 😉 Merak etme, aç arkadaş gözü tavayı görmez, tabağı görür! Akşam kurtulursun onlardan, hem de alkışlarla! Afiyet olsun! 😋