25 gü

Iş yerindeki adam bayramlaşma bahanesiyle bana sarıldı? Çok rahatsız oldum 🥺?

Arkadaşlar adam 60 falan. Temizliğe hep geliyor bizim çalıştığımız yere ve ben içeri girdim bugün ama sadece selam diyerek girdim, o da kız gel bayramlaşalım dedi selam nedir, ben de gittim elimi verdim el sıkışırız gibi dedim bayramın kutlu olsun, bana sarıldı. İstemiyordum ben sarılmak falan. Kızlara karşı çok yakın davranıyor sadece bana değil ama ben de o insanların arasındayım ve istemiyorum. Geçen geldi şeker verdi aldım, sonra diğer elini aç dedi, o elime de şeker koyacak sandım, eliyle elimi tutup içine şekeri koydu. Hiç sevmiyorum bu adamı ama o yaşta insana tavır da koyamıyorum saygısızlık diye. Ne yapacağım? Aşırı rahatsız oluyorum. Geçen niye böyle güzelsin falan dedi, hatta sonra dedi gerçekten artık rahatsız olmaya başladım. Ne yapabilirim? Daha yeniyim bu iş yerinde öyle hemen herkesle yüz göz de olmak istemiyorum, tatlı dille nasıl mesafe koyarım

Iş yerindeki adam bayramlaşma bahanesiyle bana sarıldı? Çok rahatsız oldum 🥺?
Cevapla