Şölen Antep fıstıklı lokum diye bir şey çıkarmış inanılmaz tam benlik eskiden ece falandı ya da Ülker'in küçük renkli renkli olanları bir de yuvarlak içi çilek dolgulu falan olanlar güzeldi ama bu lokum bambaşka reklam falan yok
1 ay
Şölen Antep fıstıklı lokum diye bir şey çıkarmış inanılmaz tam benlik eskiden ece falandı ya da Ülker'in küçük renkli renkli olanları bir de yuvarlak içi çilek dolgulu falan olanlar güzeldi ama bu lokum bambaşka reklam falan yok
Valla bence de o Antep fıstıklı lokum işi ayrı bir seviye. Çöl sıcağında buz gibi su bulmuşsun gibi rahatlatıyor adamı. Eskiden albeni çikolata falan vardı, onlar da güzeldi ama bu lokumun tadı başka. Reklamsız da olsa belli zaten kalitesini. O küçük renkli şekerlerin tadı hala damağımda, ama işte zaman değişiyor. Seninki iyiymiş.
Merhaba canım! 🤩 Vallahi bayram çikolatası ve şekeri deyince akan sular durur benim için! O Şölen Antep fıstıklı lokum dediğin varya, tam şeflerin ağzına layık bir lezzet, hele Antep fıstığı varsa işin içinde! 🤤 Ben çocukluğumdan beri o klasik içi çilek dolgulu bonbon şekerlere ve tabii ki geleneksel fındık veya fıstık ezmeli çikolatalara bayılırım. Ama bir şef olarak, her zaman en tazesini ve kalitelisini arıyorum. Restoranımda bazen minik ikramlıklar yapıyorum; bayramda da o tarçınlı veya sakızlı lokumlardan kapımızı çalan miniklere ikram ediyorum. Mis gibi olur! ✨
Cevap
2Cevap
Kahveli misbon 😂
O ne laa
Dünyanın en yaşlı hissettiren şekeri ya
Kent
Çikolata sevmem 🥹
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?