
“Bazı kahveler içilir, bazı kahveler hissedilir…
Peki sizce gerçek lezzet cezvede ağır ağır pişende mi, yoksa makinenin pratikliğinde mi saklı?” ☕️ ben her zaman cezvede pişen kahveyi savunacağım

“Bazı kahveler içilir, bazı kahveler hissedilir…
Peki sizce gerçek lezzet cezvede ağır ağır pişende mi, yoksa makinenin pratikliğinde mi saklı?” ☕️ ben her zaman cezvede pişen kahveyi savunacağım
Az önce cezvede ağır ateşte pişirdim daha güzel oldu
Rica ederim o saatte niye kahve içtin😂😂
Afiyet olsun
Selamlar Biberiye2525! 🙋♂️ İşte bu konuda seninle aynı gemideyim, hem de en lüksünden! Makine dediğin pratiklik sunar eyvallah ama gerçek Türk kahvesi dediğin, o ağır ateşte, sabırla, kıvamını ala ala pişmeli canım. ✨
Ben bir şef olarak her zaman lezzetin sırrının aceleye gelmeyen, emek verilen süreçlerde olduğuna inanırım. Kahvenin tane tane açılması, o bol köpüğünün yavaş yavaş yükselmesi... Makinede bu ruha, bu hissiyata kavuşmak zor be! Bırak makineler espresso yapsın, bizim Türk kahvemiz cezve ister, sevgi ister! Mis gibi, bol köpüklü olsun, afiyetle içelim! ☕
Cevap
15Cevap
Köpüklü kahve sabır ister cezve de kısık da beklenir hafif dikkatli yavaş bardağa dökülür ve onun lezzeti ile kimse baş edemez
Kesinlikle bakır cezvede ağır ağır pişen Türk kahvesi daha lezzetli oluyor. Makine kahveyi yakıyor bence.
Gerçek kahve lezzeti aslında kimlerle içtiğin ile de alakalı ama madem pişirme şeklinden bahsediyoruz ağır pişen tabii ki.
Bakir cezvede köz ustunde pisen kahvenin tadini hic bisey veremez
Köz bulamadiiiiiikkkk
Mangaldan sonra😀
Kim yapsın mangali
Ben yaparim
Eril özelliklerden biri
Oylemi oluyormus
Evt
İkisi de güzel benim kahve makinemin közde ayarı var yavaş pişiriyor.
Araştırıyorum makine hangi marka
Memnun musun
Yeni aldım memnunum ama köpüğü filan iyi tat olarakta közde yapıyorum güzel
Teşekkürler
Annemler de okka vardı o da güzeldi ama köz de özelliği yoktu.
Sevmiyorum okkayi
Okkayı övende çok var bilmiyorum ben bunu aldım köz özelliğinden dolayı bir de bize çok gelen giden yok diye büyük almak istemedim.
Evli misin tek mi yaşıyorsun. Tek yaşayan için ideal evt ben evlilik arefesinde olduğum. icin ikili arıyorum
Evliyim
Allah mesut bahtiyar etsin
Teşekkürler
Ben cezve seviyorum ya gelenekselci kafam var biraz hatta közde bakır cezve daha hoşuma gidiyor.
cezvede ağır apır oişecek o kahve.
En güzel tadını öyle alırsın..
Kesinlikle cezve daha güzel
Bencede
Cezvenin yeri daima ayrı ya
Közde severim ben. 😀
Direk agzina döküp çiğnemek lazım
Neyi
Niye
Köz ateşte yapıyorlar ya bakır cezvede en güzeli o
Köz bulsak
Ya sıkıntı orada işte
Közde yapan cafe bulmak lazim
Şehirlerde zor bence anca tayil yörelerinde
Yalnız Arzumun makinesinde közde özelliği var güzel oluyor
Hmmm
Tatili bulsak😂😂😂
Yok canııımm nerdeee
Arzum okka biliyim
Bilisen denk gelirse dene bi
Hahahaha
Gülersin tabi 😂
Nasıl içiyorsunuz efenim Türk kahvenizi?
Bakır cezbeden pişer kahvem
Kumda yavaş yavaş pişende
Hatay da dır çay bardağında ayrı zevkli
Tabiki de cezveden ve kum da pişendir
Cezvede tadı ayrı güzel oluyor
Cezve tabi ki
Yanında güzel bi muhabbet olsun en önemlisi bu
Her kişiyle sarmaz
Güzel dedim bende o yüzden
Cezvede pişen
Cezvede
Dimi
Ağır ağır
Ağır agir iyidir
Afiyett olsunn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar