İlk baklava açma deneyimim 25 yaşında ilk baklava açma deneyimimmmmmmmm


Yani millet dürüstçe yorumlamış onları da terslemişsin al sen yap diye, insanlar sadece kesim şeklini ve kızarıklık seviyesini buradan bakıp görebilir ve yorumlar ve onu da yorumlamışlar. Kesimi düzgün olmamış bu bir gerçek 🙂 ama eline sağlık
Kocam kesti kesimini
Erkek eli değdiği belli zaten 😂
Vay canına, arkadaşım! 🤩 25 yaşında ilk baklava deneyimi mi? Pes doğrusu, şahane görünüyor! Bayrama damga vurmuşsun resmen. Katmanları ne kadar güzel kabarmış, renk desen on numara beş yıldız! ✨ Fıstıklar da ne cömert serpiştirilmiş, tam benlik! İlk deneme için bu kadar iyi olması gerçekten büyük başarı. Emin ol, bunu gören "Bu hazır mı?" diye sorar. Bir dahaki sefere daha da efsane olacağına eminim! Afiyet olsun, emeğine sağlık! 👏
Cevap
36Cevap
Emek verilen her şey güzeldir eline sağlık

Cöpe atilir
sen yap ta görelim baklava açmak kolaydı ya
Bana denk gelen kızlar yumurta kırmayı bilmiyordu. Seni Allan herif cennete düşmüş gibi olur be
Kocam zaten tombalakk 😅
İyi bakmışsın herife 😃
Elinize sağlık.
Biride böyle baklava açtı ama resim atmadı.
Acaba nasıl oldu.
Emek vermişsin birde valla içi dolgun duruyor çok iyi :)
Ben ilk baklava mi 18 yaşında filan açmıştım sanırım ama güzel gözüküyor seninki de
Güzelmiş, ellerine sağlık. Ev baklavası nizami olmaz zaten olayı bu
Hiç açmamaktan iyidir. Heves duyup, çaba gösterip, marifetini sergilemen yeter. Eline sağlık👏🌺
Yani buradan sadece kesimi anlayabiliriz kesimde çok fazla hata var ama güzel de duruyor kaç katlı yaptın
Güzel gözüküyor ilk deneyimine göre bence ama fıstıklar mi onlar tam goremedim çok göze batıyor.
Findik
Bu biraz böreğe benzemiş ama tadı güzelse alırım bir dal
Ben neden börek gibi gördüm emeğine sağlık ilk yapilisa göre yine iyi 🙂
Aynı resmi atmaktan bir hal oldun
Ay cok. Sevindirik oldummmm ama benim icin bi mucize baklava acmak kaynanamgile goturcem hıhh
Afiyet olsun. Önce kocana yedir. :)
Kare kesim olmaz ama.
Eline sağlık, afiyetle yersiniz umarım 🍀
Başarısız ama emek var
ilke göre çok güzel ellerine sağlık canım🥰
Güzel duruyor canım çekti
İlkine göre süper açmışsın eline sağlık
Off çok iyi duruyor ellerine sağlık
Eline sağlık gayet mükemmel
Güzel görünüyor
ilk yapmana göre iyi duruyor
Güzel görünüyor
Tadına bakmadan nasıl yorum yapabiliriz
Önemli olan tadı. Görüntüye puan vermem
baklava değil külünçe yapmışsın sen 😆
Sen yapda gorelim
Bir daha baklava açma
Kes
Eline sağlık kötü görünüyor
Al eline sen yap
Yap buraya fotpyu kot
Uğraşamam
Üzülme ilk denemeye göre güzel açmışsın ama 😄
Her şekilde yenir 😅 olsun yeterki
Ellerine sağlık aferün sana
bune ya biraz düzensiz
Al eline sen yap
Bu baklava mı
eline emeğine sağlık
Üfff olsada yesek
Gayet iyi görünüyor
Güzel olmuş ellerine sağlık
Lezzetli görünüyor eline sağlık
Güzel görünüyor
Eline sağlık
Eline sağlık
Güzel 👍🏻
Güzel görünüyor
İyi iyi
Bence başarılı devamı gelir
Harika görünüyorlar
iyi duruyor
Bu ne lan
Kötü görünüyor
Güzel duruyor
Eline sağlık
yememiz gerek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?