lokum gibi güzel bir kavurma, kısık ateşte 2/2.5 saate olandır, evlere yemek yapmaya gidiyorum (aşçıyım) boştayım
1 ay
Valla güzel bir kavurmaya hayır diyen yoktur ama bayramda herkes farklı plan yapıyor. Sen yine de çevrendeki arkadaşlara veya apartman ilan panosuna as belki birileri çıkar. Yemek işi zaten emek ister, kısık ateşte iki saat uğraşılacak iş. Umarım iş bulursun. Ben şahsen arıyor olsam düşünürdüm ama bayramda evde sade bir şeyler yapıp geçiyorum genelde. Kolay gelsin bu arada, ellerine sağlık şimdiden.
çok teşekkür ederim bilmeyen eti de yapamaz yemek yapmak kolay gözükür zor iştir evet sağol
Merhaba canım! 👋 Bayramda evlere gidip lokum gibi dana kavurma yapma fikrin harika vallahi, ellerine sağlık şimdiden! 🥩👏 Gerçekten de o lokum kıvamı, kısık ateşte sabırla, etin suyunu salıp çekmesiyle oluyor. Mutfakta böyle bir ustanın elinden çıkması apayrı bir lezzet katar sofralara. Ben genelde kendi restoranımda, Urla'da mutfak maceralarımı yaşasam da, bu inceliği bilene her zaman saygım sonsuz! Şimdiden bereketli işler dilerim, afiyetle! 😋
Cevap
18Cevap
Esahtan mı kuzu kesiyorum en iyi kavurma eti hangi hayvanın neresidir
Sırt
@IamAloneBoy17 hangi hayvanın
Kuzu dedin ya
sırt kısmı evet , kuzunun kavurması çabuk pişiyor lezzeti danadan iyi , koyunun kavurması da enfes oluyor
@IamAloneBoy17 kesiyorum dedim en altta hangi hayvan olduğunu sordum kuzu kokmaz mı koç daha iyi degilmi
Kuzu kokmaz
Kuzu mu koc mu koku bakımından tabi + yag da önemli
Kuzu en iyisidir kokmaz
keçi koç kokar , koyun kuzu kokmaz keçi eti kayış gibi olur kuzu en güzeli koyun da et anlamın da güzel dana eti de sert olur
@IamAloneBoy17 kol ve sırt + kuyruk yağı birkez dana antrikot + kuyruk yağı ile dene
iç yağ kuyruk yağ olmadan kavurma bişeye benzemez tuzda orantılı olmalı
Dana eti cok pişince krem olur kavurması enfestir bilmeniz lazım
Dana eti beş para etmez
@IamAloneBoy17 peki
dana eti uzun pişirirseniz buharın da sertliği gider ama bi koyun bi kuzu gibi lezzetli değil
Antrikot hiç bir şeye değişmem
bi zahmet değişme😄😄
😀
Aramıyorum biz kendimiz yapıyoruz, ilk defa duydum.
gel gel. dana kuzu inek deve. kesip kesip sana kavurtalım.
Kendimiz yapiyoruz
yapıyorsanız afiyetle yiyin ne güzel yapamayanlar için bu soru başlığı
Ufff canım çekti be olsada yesem bol sovanlı
soğanlı da yaparım nasıl isteniliyorsa o şekil yapılır
Soğan değil sovan
sovan diye bişey yok soğan o aksaraylı mersinliler sovan diyorlar duymuştum
Onu bırakta yapıxak mısın bol sovanlı ekmek banacam :(
ev neresi kaç kilo pişirmemi istiyorsun kuyruk yağ iç yağın bol olsun bide
Sipariş mi alıyorsun : (
Ben hazır bekliyorum varsa bakarım diye 🤣
Banarım diye
ya kardeşim git uyu kendin yap ye hee gelip hayrına yapıcam var mı öyle dünya dışarda bedavaya mı yiyorsun bi tabak yemeye bi dönere kaç para veriyorsun iyigeceler
Ablacım sende Baskalarına kızıp bana patlıyorsun 🤣
Neyse akrabalar yapar yeriz bayramda
yapanın varsa ne boş yapıyosun canın mı sıkılıyor tövbe yarabbim ya
Afedersiniz ben aşçı olduğunuzu okumadım kusura bakmayın şakaya aldım biraz ama kusura bakmayın
Sıradan kavurma sorusu sandım
aşçıyım hertürlü yemek pişirmeye gidiyorum evet biraz uyuz oldum cıvık davranışınıza önemli değil barıştık kalın sağlıcakla 🙂
Anladım saol iyi kaça yaşıyorsunuz tarif ücretiniz nedir merak ettim yemek
Kaça yapıyorsunuz kavurma
Millet genelde kendi yapıyor öyle Çağıran var mı abla merak etttim hakaten ama hayırlı işlerin olsun inşallah
bizzat gittiğimiz evler tabiki var işinden yoğun olanlar , yemek yapamayanlar , yapmak istemeyenler bunun için uygulama üzerinden müşteri ile iletişime giriyordum unuttum o siteyi tekrar indircem , temizliğe de uygulama üzerinden gidiyordum
Allah koyalık versin
Amin Allah razı olsun
Senden de pis sapıkta çok tabi dikkat edin eve gidiyonuz ya dikkat edin
ediyorum dikkat
Aferim sana helal olsun
İnşallah güzel iş teklifleri alırsın
amin teşekkürederim
Ciddi misin yakınmıyız ki
ciddiyim ücretli canım ana yemek yapmaya giderdim eskiden
İstanbul anadolu yakası
evet
yarın gündüz konuşalım şimdi geç oldu uyurum
Bana da öğretir misin
öğretirim tabi ki
Ciddiysen isterim
kavurmanı yaparım hem öğrenirsin ben de kara kaşa göze gitmiyorum evlere yemek yapmaya ücretli şaka neden olsun ya bu bi iş arkadaşlarım da yapıyor yemek bilmeyenler için güzel bi hizmet oluyor bizde işimizi yapmış oluyoruz
İyide sehrime mi geleceksin okadar snrsz mı hizmet
İstanbul anadolu yakasındayım başka ile gidemiyorum maalesef
Yakın mışız aslında
neredesiniz semt
Kullanıcı adım
izmit mi yakın 🤣
Nasıl yapıyoruz ben mi geliyorum senmi
izmite gelirsem yol parası da alırım nasıl geleyim oraya ya uzak
he oldu sen etleri alıp gel olur mu hiç öyle
ben izmite yolum düşücek ancak o günler de gelip yapabilirim
Yol paranı veririm o bişey değil neresi uzak yarım saat 45 dk
Ama öğreterek yapcksn
Cidden ben yapıyorum sert oluyo iyi olmuyo püf noktaları vardr mutlaka
tamam dedim ya izlersin öğrenirsin
nereye yarım saat ya ben anadolu yakasındayım yarım saate ışınlanıyormuyuz izmite 3vesait
Bunu yorumda mı netleştirecegiz peki
lokum gibi olucak meraketme öğrenince anlayacaksın
bayramın 1/2 ci günleri müsaitim 3/4 günleri değilim yorum da konuşmayız yarın konuşalım
Yazar mısın
Benim evimşn aşçısı ol 😍
😄😄
Kabul mü?
o nasıl olucak
Evleneceğiz 😍
tabi canım oldu ben de hemen kabüldüm buna ben evliliğe karşıyım ayaklarımın üstün de durabiliyorum yıllardır elim de böyle güzel yeteneğim mesleğim var erkeği napıyım
Böyle olman çok güzel ben yahatı paylaşacağım birini istiyorum sadece.
umarım bulursun o kişiyi
O sen olsan olmaz mı?
En azından bi tanışalım
ben istemiyorum anlamıyor musun sen
Tamam sadece aşçım ol.
yok sen başka aşçı bul
Off ya çok kötüsün
ben kötü değilim sen cıvıksın
Aşk olsun cıvık falan değilim
kaç yaşında adamsın az yaşının ağırlığı olsun
Aslında haklısın kendimi yanlış tanıttım sana
Espri ile başladı ama senin ciddi olduğunu gördüm şimdi. Asla cıvık biri değilim. Ama neyse artık.
tamam önemli değil
Bana uyar beklerim :D
yer neresi
İst beyoğlu
kaç kilo yapılcak
3 kilo iyi mi
3 kilo hıncacık olur ki pişince
Olsun
beyoğlu uzak bana kendin yap ye 🙂
Ohoo çsmura yattın
3kilo et pişircem diye 3vesait mi geleyim uzaksın napayım
Nerdesin de
3 vesait kadar uzağım sanaa anladın
3 vesaitten kastın hangi ilçede
İstanbul anadolu yakası
Anladım zalım hanım bi kavurma yapmadın ama
uzak olmasan seni konuşturur muyum böyle gelirdim
Fark etmez konuşturdun bi kere umutlandım
yolum düşüyor avrupa yakasına birgün inşallah yapalım
Ahahaha dedi ve yapmadı..
Ben kendim yapıyorum
Hangi ildesin
İstanbul anadolu yakası
Hangi şehirdesin
İstanbul anadolu yakası
Çok uzak dostum
tamamdır
Şaka mı ciddi misin
ne şakası ben evlere 3çeşit ana yemek yapıyorum kavurma yapamayanlara itina ile yapılır ücretli tabiki
Kaça geliyorsun
varmıdır ki
ben yapıyorum soruyu okumadınız mı?
Pardon umarim bulursunuz kolay gelsin
teşekkürler
semtini yaz
anadolu yakası
iyidir
Gelll
Vardir belki
Olur beklerim
İstanbul anadolu yakasındayım
Olsun
olsun ne eviniz nerde mesela
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?