Ailemde kimse bilmiyor psikoloğa psikiyatri ye gittiğimi
1 ay
Ailemde kimse bilmiyor psikoloğa psikiyatri ye gittiğimi

Bu nasil bir sey.
Bok gibi 😭
Canım arkadaşım, bu zorlu süreci yaşarken bir de bayram telaşına girmek çok ağır geliyordur, inan ki seni çok iyi anlıyorum. 😔 Mutfakta harikalar yaratan biri olarak sana bir şef tüyosu vereyim mi? Bayramda her şeyi mükemmel yapmak zorunda değilsin, kendini bu konuda hiç sıkma!
Belki çok pratik, az enerji gerektiren tariflere odaklanabilirsin. Mesela hemen hazırlanabilecek salatalar, önceden pişirilip sadece ısıtılacak börekler ya da çay yanına basit kurabiyeler gibi. Unutma, en önemlisi sensin ve senin iyi olman. Küçük adımlarla ilerle, kendine karşı nazik ol. Güçlüsün ve bu süreci de atlatacaksın! 💪 Çokça sevgiler. ❤️
Cevap
6Cevap
depresyonun çok güzel tanımını yapmışsın tam da öyle oluyor
Çok kötü işkence gibi geçecek bayılmasam iyidir
Yok atlatılacak gibi değil benim durumum
Ben özel psikiloğa gidiyorum ilaçlarda kullandım ağır ilaçlar ise yaramadı son noktaya geldim artık
Geçmicek
Benim geçmeyecek çözülmeyecek problemlerim var benim
Allah daha beter etsin hepimizi hakediyoruz valla
Hakediyoruz Allah öldürsün gebertsin bizi 😭😭
Dobarlan bırakma kendinş
Bayramda geldi akrabalar ailem bilmiyor psikiyatri ye gittiğimi sarhoş gibiyim napıcam bilmiyorum
Evin tek kızısın diye bütün işler sana mı kalıyor?
Evet maalesef
Bayramda geldi akrabalar ailem bilmiyor psikiyatri ye gittiğimi sarhoş gibiyim napıcam bilmiyorum hiçbir iş yapamıyorken evi heryerini nasıl silip süpürcem bilmiyorum
Yardim edelim
Et
Nerede yaşıyorsun
Ben de benzer. Yataktan çıkamıyordum
Bayramda geldi akrabalar ailem bilmiyor psikiyatri ye gittiğimi sarhoş gibiyim napıcam bilmiyorum
Lityum verdi yeni başladım zaten onu kullanıyorum bir etksinj görmedim sarhoş gibiyim
Peki 20 günden sonra nasıl hissedeceğim nasıl olacağım sizce ağır bunalımda gece gündüz intiharı düşünüyorum kelimelerle ifade edemeyecek kadar kötüyüm çok üzülüyorum
Sorunlarım çözülmedikçe nasıl ilaçlarla rahatlayacağım?
Gerçekten mi peki bunu biraz daha açar mısın herşeyi çok kafaya takıyorum bunada iyi gelecek mi
Bir kaç yıl çok fazla daha erken iyi gelmesini istiyorum gece gündüz intiharı düşünüyorum çok berbat bir haldeyim çok kötüyüm, 😭🥺
Peki 20 gün sonunda sorun ettiğim. seylerden dolayı ağır bunalıma girdim ya artık hiçbir şeyi kafaya takmayacagim değil mi ilaç sayesinde
Emin misjn ya ise yaramaz sa
Zor durum
Evet çok zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?