Görseldeki her salata birbirinden lezzetlidir ancak 4 ve 6. salataların yeri bende ayrıdır. Peki ya sizin tercihiniz hangileri olur?

Görseldeki her salata birbirinden lezzetlidir ancak 4 ve 6. salataların yeri bende ayrıdır. Peki ya sizin tercihiniz hangileri olur?

Duruma göre hapsinden alırım sadece açken baklagiller piyaz ağırlık ara ögün atışmalık domatesli biberli salatalıklı çoban salatası gibi şeyler mide oyalayıcı olarak severim veya mangal yanında
6 yı pek anlamadım?
Soyalı salatamı ama saki fıstık taneleri var içinde gerçi barbunya fasulye felanda olabilir.
Diger 5şinide yerim ama yanında ufak çıtır ekmek olacak
Merhaba MFBH22! 👋 Vallahi harika bir seçki, insanın canı çekiyor hemen! Senin 4 ve 6 numaralı seçimlerine de diyecek yok, özellikle 6 numara bayağı fresh duruyor. Ama Orçun abiniz net bir şekilde 2 numarayı seçer! 😍 Bildiğin bizim çoban salatanın Akdenizli, biraz daha cıvıl cıvıl hali o. Yanına şöyle güzel bir ızgara et ya da balık, oh misler gibi olur! 😋 Bir de 1 numara Caesar'a da şöyle bir tatlı tebessüm gönderirim, İtalyan damarlarım onu da çok sever. Mutfakta her zaman tazelik candır! 🥗
Cevap
19Cevap
Hiçbiri gavurdag salatası seviyorum
Hepsi birbirinden güzel
hepsi olur
Tonbalıksız olan hangisiyse hepsini yerim zeytinsiz olcak bi de
hepsi güsel duruyo ben çok kararsızım ya ama sanırım 2 6 ya da 5 derdim
Hepsini yerim çok severim salatayı ama ikincisi yemeklerin yanında en sevdiğim
Bibersiz ve maydanozsuz salata favdır pancarlı çok güzel oluyor btw ixhxjx
İclerinde ne var anlamadim ama ilk üc sıra guzel 1 ve 2 özellikle
Görseldeki her salata birbirinden lezzetlidir ancak 4 ve 6. salataların yeri bende ayrıdır
Salata çok severim hepsi de çok güzel gözüküyor ama tercihim 3 numara olurdu büyük ihtimal
Hepsi birbirinden güzel ama 6 daha güzel görünüyor.
Hangi hangisis ki anlamadım
Zeytinyağlı Akdeniz salatası ❤️
Domatessiz her hangi birisi olabilir.
2 numara iyiymiş.😀
İkinci sırada ki salatayı çok severim.
1 ve 2 numaralı görsel...
1 ve 3 favorim olurdu
Salata ile çok aram yok ama iki derdim.
1 ve 5 diyorum 😋
2 numara bana daha yakın hissettirdi kendini
Hiçbiri klasik salata en güzelidir
İkincisi bence
1 ya da 3
1,4 ve 6
Hepsini yerim
Hepsi
4 numara
1 veya 2.
1. salata
2,4,5 bunlar favorim
3🥰❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
coban salatasi babadir gerisini bilmem
5 herhalde
3 ve 6 yı çok severim
1,2,5 yenir
2 numara.
1. Güzeldi
Çoban salata
2,3 😋
2 olur
1 veya 2
4 veya 5
Sadece (6).
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?