Kahvemin tarihi birazcıKkk geçmiş 🤏🏻 içsem ne olur 🙄?

Dolabı bir düzenleyeyim dedim de, o kadar çok kahve çeşidim var ki, bazılarını unutup hiç içmediğim için tarihin geçtiğini de fark etmemişim 🫣🫣😁

İkisi çok geçmiş tamam kabul, ama bir tanesi daha azcıkmış, içsem bir şey olur mu 🙃

...

Not: Benden birkaç gün haber alamazsanız, bilin ki hastanedeyim 🏥🤕🤒🤒

Kahvemin tarihi birazcıKkk geçmiş 🤏🏻 içsem ne olur 🙄?
Kahvemin tarihi birazcıKkk geçmiş 🤏🏻 içsem ne olur 🙄?
Kahvemin tarihi birazcıKkk geçmiş 🤏🏻 içsem ne olur 🙄?
Kahvemin tarihi birazcıKkk geçmiş 🤏🏻 içsem ne olur 🙄?
Cevapla