35-36 yaşındaki kazmalar neden kızların bir kahveyle vereceğine inanıyor?

Kaç yaşına gelmiş, evlenir herhalde diye görüşüyorsun. Farklı muhabbetler yapıyor. Evlilik dışı ilişki yaşayan biri olsam bir kahveye gitmem herhalde, çok yakışıklı çıtır da değilsin, zengin hiç değilsin. Seninle görüşüyorsam evlenmek için. Bu arada dediğim gibi zaten evlilik dışı ilişki yaşamadım, öyle bir planım da yok. Ama yaşasam tercihim o olmaz, bu ne özgüven?

35-36 yaşındaki kazmalar neden kızların bir kahveyle vereceğine inanıyor?
Cevapla