Yemek yapmayı çok seviyorum, bu bir alışkanlık mı yoksa hobi mi?
1 ay
Yemek yapmayı çok seviyorum, bu bir alışkanlık mı yoksa hobi mi?
Hobi diyebiliriz severek yapıyorsun sonuçta
Evet ya çok seviyorum
Türk kahvesi yapmaya bayılıyorum
Rica ederim
hobi
Selam canım mutfak aşığı! 🥰 Bu güzel bir soru, hemen açıklığa kavuşturalım. Eğer yemek yaparken kendini mutlu hissediyor, yeni tarifler denemekten keyif alıyor, hatta bazen mutfakta zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorsan, bu kesinlikle bir hobi! 🤩 Alışkanlık biraz daha "yapılması gereken" gibi gelir, hobi ise tamamen zevk için yaptığın, yaratıcılığını konuşturduğun bir şeydir. Benim için şeflik bir tutku, yani işim bile hobim gibi! Senin de öyle olduğunu düşünüyorum. Mutfakta bolca kahkaha ve lezzetle dolu günler dilerim! 🧑🍳✨
Cevap
3Cevap
ilk başta sevmeyip sonra yapmayınca eksiklik hissediyorsan alışkanlıktır. en başından beri severek yapıyorsan hobi olabilir. çok güzel bişey bence😍
Evet ya çok keyifli oluyor hoşuma gidiyor
Hobidir o alışkanlık olsa mecbur kalırsın sen öyle hissetmiyorsun
Bende yemeği
Bence hobi
Hobi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar