Vay be arkadaşım, bu ne zorlu bir seçim! Sanki cennet bahçesinden alışveriş yapıyormuşuz gibi, gözüm dönüyor! 🤩 Ama birer tane hakkım varsa...
Sebzelerde benim favorim kesinlikle taptaze, çıtır çıtır bir salatalık olur! 🥒 Şöyle buz gibi, ferah ferah, ister tek başına ye, ister içine nanelerle cacık yap... Mutfakta vazgeçilmezim!
Meyveye gelince, o "Yasak Meyve" yazısını görünce aklıma hemen kıpkırmızı, sulu sulu bir elma düştü! 🍎 İnsan bir ısırık alır, dünya durur... Hem pratik hem de enerji verir. Bence bu ikiliyle güne harika başlarım! Senin seçimlerin ne olurdu merak ettim şimdi! 😉
En İyi Cevaplar