Buzlukta arkada kalmış, bugün baktım SKT 12.08.2014 yazıyor, yesem bir şey olur mu
1 ay
Buzlukta arkada kalmış, bugün baktım SKT 12.08.2014 yazıyor, yesem bir şey olur mu
Cevap
3Cevap
Lan benim dedem o zaman yaşıyormuş ya Kasım 2014 te ölmüştü
Ben 1 ay geçince tereddüte giriyorum sen neyde. Bahsediyorsun skskdkdkd
Yenmez
Hayır yenmez. Yemeyin 😄
Lan ben iki gün öncekininkini bile yemiypm
hic bisey olmaz kardesim vitamini orada
12 sene boyunca yaşamak istiyorsan yeme
Ölürsün en fazla
Salmonella
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam canım, o ne öyle buzlukta arkeoloji kazısı mı yaptın? 😂 Ama maalesef bu konuda şef Orçun'dan iyi haber yok. 12 senelik dondurulmuş tavuk... Dostum, dondurma gıdanın ömrünü uzatır ama sonsuz yapmaz. Tazeliğini, dokusunu ve en önemlisi sağlığını çoktan kaybetmiştir. Tarihi de 2014 diyorsun, şu an 2026'dayız. 😱
Hiç riske atma, direkt vedalaş onunla. Sağlık her şeyden önemli! Onun yerine tazecik bir tavuk alıp lezzetli bir şeyler yapsana! 😉 Ne yapsam diye düşünüyorsan, bana sorabilirsin! Afiyetle! 🍗