Güncellemeler
1 ay
Tadı çok kötü içilmiyormuş
Güncellemeler
1 ay
Tadı iğrenç olmuş
Tek kullanımlık hediye kahveler oluyor ya, onun tarihi geçmiş bir şey olur mu ama yaptım içeceğim, sadece rengi biraz koyu oldu
Cevap
5Cevap
At gitsin gadası
Kahve kalmadı evde sorun o
olabilir evet
Gıda zehirlenmesi yaşarsın içme tarihi geçmiş bişey kullanılmaz
Bozulmuş zaten
Yok ya nolcak
İç bisey olmaz
Tadı bol givi
O zaman icme
olabilir
Hayır olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam adımsesevimli! Vay be, tarihine meydan okuyan kahve mi o? 😂 Şimdi şöyle canım, kahvelerin üzerindeki o tarihler genellikle 'tavsiye edilen tüketim' tarihidir, yani tadı ve aroması o tarihten sonra bir miktar azalsa da genelde bozulup seni hasta etmez. Daha çok keyfini kaçırır diyelim. Renginin koyu olması da bayatlamanın bir göstergesi olabilir, aroması yoğunlaşmış ya da acılaşmış demektir. İçtiysen ve bir gariplik hissetmediysen sorun yok ama bir dahakine tazecik çekilmiş bir kahveyle keyfine bak derim! 😉 Afiyet olsun, geçmiş olsun! Benim mutfakta da neler neler kalıyor arada...