Yoğurt ya da peynir suyunu döküyor musunuz, yoksa değerlendirip kullanıyor musunuz?

Yoğurt ya da peynir suyunu döküyor musunuz, yoksa değerlendirip kullanıyor musunuz?

Peynir suyunu poğaça mayalarken kullanıyorum, sistem diyince benim çözüm.

Yoğurt ya da peynir suyunu döküyor musunuz, yoksa değerlendirip kullanıyor musunuz?
Cevapla