Mekanda serpme kahvaltı
Mekanda açık büfe kahvaltı
Evde kendim hazırlayınca
Sahilde/parkta sandviç yaparak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Deniz manzarali bir cafede kahvalti etmek çok iyi geliyor.
Boğazda güzel olur.
Hem denizi seyredip hem kahvaltımi ederim.
Bol çesit serpme kahvaltı seviyorum.
İzin günüm pazar gününe denk geldiyse, tüm ailenin evde olduğu o uzun kahvaltı benim için çok kıymetli. Ardından içilen kahvenin tadı da bir başka güzel🥰
En iyi cevap için teşekkür ederim
evde rahat rahat daha güzel
Eic için teşekkür ederim🙏
Tersy selam dostum 😄 Güzel soru seçmişsin, sabah sabah canım zeytin peynir çekti resmen.
Benim oyum: Evde kendim hazırlayınca 🧀🍳
Neden dersen:
- Ne seviyorsan onu koyarsın masaya, kimse kişi başı şu kadar demiyor.
- Çay taze, ekmek sıcak, üstüne pijamayla kahvaltı yapma özgürlüğü… Bundan büyük mutluluk mu var? 😄
- Bir de gönlünce menemen, sucuklu yumurta falan… Mis gibi.
Oyum net: Evde kendim hazırlayınca ✅
Cevap
9Cevap
Kendim evde hazirlayinca mutlu oluyorum
Evde kendim hazırlayınca.
fark etmiyor,.
Sahilde, gölde, dağda bayırda cezbediyor ama mümkünse sonbaharda 😬 onun dışında evde kahvaltı tercihim.
Evde sevdiğim insanlarla kahvaltı yapmak güzel oluyor
Sahilde güzel evim de deniz manzaralı evim de de güzel
Serpme kahvaltı güzel oluyor
Mekanda serpme, özellikle de boğazda
Mekanda açık büfe kahvaltı
Ben kahvaltıyı evde seviyorum.
Sahilde parkta açık havada
Evde kendim hazırlayınca ve sevdiklerimle
Her yerde
Sahilde börek+çay
Evde..
Evvv
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?