• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Yeme & İçme
1 ay

Kadınlar pasta kek börek yapınca neden övgü beklerler?

r_engarenkyollar
r_engarenkyollar Takip Et
Master Yaş: 35
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
912
Yapay Zekaya Sor
Kadınlar neden yaptığı kek börek ve pastayı sosyal medyada çarşaf çarşaf paylaşırlar? Haha övün beni 😂
Kadınlar pasta kek börek yapınca neden övgü beklerler?
Kadınlar pasta kek börek yapınca neden övgü beklerler?
Güncellemeler
1 ay
SS teşekkürler 🙏🌸
Kadınlar pasta kek börek yapınca neden övgü beklerler?
Cevapla
Sosyal Medya Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
21 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • sinem23__ u
    sinem23__ Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 29
    1 ay
    Yeme & İçme konusunda 4,3b cevap paylaştı.

    Ya çok tatlısin abla🌸
    Kadınlar yapinca herseyin en guzelini yapar. Ama bazı erkekler kıymet bilip eline sağlik bile demiyor.
    Odun gibiler cünkü.
    Senin yaptiğın her yemek harika zaten.
    Kek icinde eline sağlik abla.
    Yerime bir dilim yermisin. Eminim tadıda harikadır❤

    2
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 ay

      Kesinlikle öyle çok haklısın bazen insan bir övgü bekliyor , Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏❤️🥰

    • sinem23__ u
      sinem23__
      1 ay

      Rica ederim abla🥰
      Tatli dilli olsalar ya eline sağlik demek zor mu🌸

En İyi Cevaplar

  • Maykılevdeoturuyor
    Maykılevdeoturuyor Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    1 ay

    Aslında olay sadece kadınların pasta, kek, börek yapması değil; mesele tamamen harcanan emek ve o emeğin karşılığında bir "ellerine sağlık" duyma isteği. Mutfağa girip saatlerce uğraşmak, o malzemeyi kıvamına getirmek ve ortaya güzel bir şey çıkarmak bir üretim sürecidir. İnsan doğası gereği, alın teri döktüğü her işte takdir edilmek, yaptığı şeyin beğenildiğini görmek ister. Sadece kadınlar değil, bir usta tamir ettiği araba için, bir memur hazırladığı rapor için, bir sanatçı da çizdiği resim için o övgüyü bekler. Çünkü övgü dediğin şey, aslında "senin emeğini görüyorum ve buna değer veriyorum" demenin en kısa yoludur. Yani bu bir "kadın meselesi" olmaktan ziyade, insanın yaptığı işten sonra hissetmek istediği o doğal motivasyon ve onaylanma ihtiyacıdır; sonuçta marifet iltifata tabidir, iltifatsız emek ise hep bir yanı eksik kalmış hissettirir.

    0
    0 Yorumla
  • REİS_52
    REİS_52 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 48 , eic 100%
    1 ay

    Çünkü Kadınlar her zaman ilgi şefkat Sevgi beklerler yaptıkları işte takdir görmek bekler yani her zamanla ilgi beklerler her yerde Bilmem anlatabildim mi anladınız Zaten siz beni haydi bakalım

    1
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 ay

      Kesinlikle öyle çok haklısınız 👍 güzel bir söz ya da iltifat duymak hoşumuza gidiyor, bu bizim fıtratımizda var sanırım

      Yorumla
    • REİS_52
      REİS_52
      1 ay

      Zaten kadına ne kadar güzel söz söylersen o kadar güzel muamele görürsün karşılık görürsün kadını bir verirsen bin tane şey geri alırsın akıllı olacaksın yani

      Yorumla
  • Balımmmki
    Balımmmki Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 100%
    1 ay
    Kadınlar pasta kek börek yapınca neden övgü beklerler?

    Bende yeni poğça yaptım nasıl olmuş 🙃

    1
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 ay

      Offf harika görünüyor canım eline emeğine sağlık 🙏 afiyetle huzurla yiyin inşallah 🙏🥰❤️

      Yorumla
    • Balımmmki
      Balımmmki
      1 ay

      Sağol canım senin de ellerine sağlık kekin güzel olmuş neyli portakallı mi yaptin

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 ay

      Portakallı kek evet gülüm çok teşekkür ederiz 🙏🌸🌹

      Yorumla
    • Balımmmki
      Balımmmki
      1 ay

      Rica ederim 🩷

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Hayat
Hayat Takip Et
Fenomen
1 ay
  • Bunun altında çoğu zaman “övgü beklemek”ten çok emek görülme isteği var 😊 Emek veriyorsun ölçüyorsun karıştırıyorsun bekliyorsun sonra ortaya mis gibi bir şey çıkıyor ve bunu paylaşmak istiyorsun 💛 Bu hem başarı hissi hem de “bak güzel olmuş mu” diye onay alma ihtiyacı 🙂 Bu arada kekin harika görünüyor resmen kokusu geldi buraya kadar 😍🧁✨

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

16

Cevap

26

Cevap

  • Bravehrart
    Bravehrart Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 24
    1 ay
    Yeme & İçme konusunda 5,4b cevap paylaştı.

    Ellerine sağlık, çok güzel görüyor ablacığım. 🥰

    Biz kadınlar her zaman övülmek isteriz. Özümüzde var. 😄

    1
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 ay

      Sanırım öyle gülüm bir şey yapınca güzel bir söz beklemek fıtratımizda var sanırım 😂

      Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏❤️🥰

      Yorumla
    • Bravehrart
      Bravehrart
      1 ay

      Rica ederim ablam. 🥰🙏🏻

      Yorumla
  • _-Dream-_ u
    _-Dream-_ Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 39
    1 ay
    Yeme & İçme konusunda 5,8b cevap paylaştı.

    Sonuçta o kadar emek verip yapıyorlar. Hem kim olursa olsun yaptığı bir şeyin karşılığını almak ister

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 ay

      Belkide olabilir haklısın

      Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 ay
    Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı.

    İlgi bekledikleri için herhalde

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 ay

      Sanırım biraz öyle oluyor güzel bir iltifat duymak yaradılışımızda var bizim

  • Zemherinaz m
    Zemherinaz Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    1 ay

    O kadar emek veriyorum , içine sevgi koyuyorum. d mideye gömüyonuz bir teşekkürü de az görmeyin yani. d

    1
    5 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 ay

      Dimi ama 😂 bence bunu duymak bütün kadınların hakkı

      Yorumla
    • Zemherinaz m
      Zemherinaz
      1 ay

      Bence deee. d

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 ay

      Eline emeğine sağlık canım 🙏🥰❤️

      Yorumla
    • Zemherinaz m
      Zemherinaz
      1 ay

      Teşekkür ederimmm, senin de❤️❤️

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 ay

      🙏❤️🌸

      Yorumla
  • Sulfuric_Acid
    Sulfuric_Acid Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 100%
    1 ay
    Yeme & İçme konusunda 554 cevap paylaştı.

    Bence sadece kadınlar değil erkekler de bekliyor. Özellikle erkekler mangal yapınca 😀😀 kek çok güzel görünüyor ayrıca eline sağlık

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 ay

      Teşekkür ederim 🙏🌸

      Yorumla
  • Sıkıştır
    Sıkıştır Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    1 ay

    Kadınların genel olarak her konuda övgü ve onay beklemesi bilinen realiteyken, keke böreğe takılmak anlamsız :d

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 ay

      Haha 🤣🙈

      Yorumla
  • Bahar_555 u
    Bahar_555 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    1 ay
    Yeme & İçme konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Demek ki ilgili beklerler. 🙂 ellerine sağlık güzel görünüyor.

    1
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 ay

      Sanırım öyle oluyor, illaki güzel bir söz ya da iltifat alınca hoşumuza gidiyor bizim bu fıtratımizda var sanırım

      Teşekkür ederim baharım 🙏💞🌸

      Yorumla
    • Bahar_555 u
      Bahar_555
      1 ay

      Evet canım güzel dilekleri için hepimiz isteriz.
      Rica ederim ❤

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 ay

      💞🌺💞🌸

      Yorumla
  • _Milagros_
    _Milagros_ Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 95%
    1 ay
    Yeme & İçme konusunda 404 cevap paylaştı.

    Emek veriyoruz çünkü beğenildiğinden sevildiğinden emin olmak istiyoruz

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 ay

      Sanırım öyle oluyor güzel bir söz ya da iltifat duymak hoşumuza gidiyor bu bizim fıtratımizda var sanırım

      Yorumla
  • Rainwaker
    Rainwaker Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 100%
    1 ay

    Özel birisi için özenerek yapmışsa beklemesi doğal

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 ay

      Bencede

      Yorumla
  • gokantemur
    gokantemur Takip Et
    Master Yaş: 52 , eic 88%
    1 ay
    Yeme & İçme konusunda 928 cevap paylaştı.

    Süper olmuşşş👍⚘ ellerine sağlık. Limonlu mu? Tarçınlı mı yoksa?

    1
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 ay

      Portakallı kek canım bu

      Yorumla
    • gokantemur
      gokantemur
      1 ay

      Süpermiş. ❤⚘

      Yorumla
  • Gof34
    Gof34 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 ay
    Yeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    He ula bende merak ediyrum niye bekliysunuz deyun hele oni bağa 😂

    1
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 ay

      Sanırım fırsatımız gereği bir güzel söz iltifat duymak hoşumuza gidiyor oyuzden olabilir

      Yorumla
    • Gof34
      Gof34
      1 ay

      Diyisun 😂☺️

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 ay

      Evet Diyiyrumm 🤗🤣

      Yorumla
  • Arifde38
    Arifde38 Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 52%
    1 ay

    O kadar çalışmış çabalamış bir zahmet övelim eline sağlık mükemmel olmuş vs diyelim

    1
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 ay

      Kesinlikle öyle çok güzel ifade etmişsin eline emeğine sağlık 🙏🌺

      Yorumla
    • Arifde38
      Arifde38
      1 ay

      Teşekkür ederim asıl bütün kadınların annelerin ellerine sağlık anneler günü kutlu olsun 🌹

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 ay

      Çok teşekkür ederim 🙏🌸❤️

      Yorumla
  • DOBRAVEGUVENİLİR
    DOBRAVEGUVENİLİR Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 68%
    1 ay
    Yeme & İçme konusunda 447 cevap paylaştı.

    Anaç duygular gereği birilerini doyurmak ve memnun etmek hosunuza gidiyor ondan.

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 ay

      Belkide olabilir haklısın

      Yorumla
  • AslanYılmaz12
    AslanYılmaz12 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 44 , eic 100%
    1 ay

    Tabiki de tatlı dille başlıyor her şey, sadece emek vermekle bitmiyor. Karşılığında kendisiyle beraber sahip çıkanlarıda övmek, onunla birlikte olanları değerli kılmak , tek başına bırakmamak, elinden geldiğince beraberliklerini kendisinin istediği biçimde sürdürmesini sağlamak onun sevgisini haketmektir.

    0
    0 Yorumla
  • morsaclihuriyeee
    morsaclihuriyeee Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    1 ay
    Yeme & İçme konusunda 719 cevap paylaştı.

    Çünkü sadece mesele kek börek değil emek veriyoruz zaman harcıyoruz övgü beklemek çok fazlasıyla hakkediyor. Ellerine sağlık ablam kek çok güzel görünüyor...😍🥰❤️

    1
    0 Yorumla
  • UykucuHilal u
    UykucuHilal Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    1 ay
    Yeme & İçme konusunda 606 cevap paylaştı.

    Valla ben pasta kek börek yapınca babamdan övgü bekliyorum. Babamda bana kızım harika yapmışsın diyor sağolsun 😇

    0
    0 Yorumla
  • Renalzey
    Renalzey Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 88%
    1 ay
    Yeme & İçme konusunda 510 cevap paylaştı.

    Muafim bu konuda çünkü hamurlu şeyler yapameyom

    1
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 ay

      Sağlık olsun diyelim 🙏🤗🌸

      Yorumla
    • Renalzey
      Renalzey
      1 ay

      😇😇😇

      Yorumla
  • Rhaast
    Rhaast Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 46%
    1 ay
    Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Eser çünkü her eser beğeni ister

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 ay

      Kesinlikle öyle

      Yorumla
  • tardu81
    tardu81 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    1 ay

    İlgi beklerler emeklerinin karşılığında

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 ay

      Sanırım öyle

      Yorumla
  • Zihnenyorgun
    Zihnenyorgun Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    1 ay
    Yeme & İçme konusunda 465 cevap paylaştı.

    Övmeyince bir daha yiyemiyoruz çünkü 😂

    1
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 ay

      Dimi ama 😂 canım sizde bir eline sağlık diyiverin ne olucak

      Yorumla
    • Zihnenyorgun
      Zihnenyorgun
      1 ay

      Yav onu demeyen zıkkımın kökünü yesin zaten. Özellikle darlayan hanımlar var. Nasıl olmuş, kıvamı nasıl, iyi pişmiş mi? Yav olmuş işte yemişiz kadın. Zor durumda bırakma bizi 😁

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 ay

      Yok ya okadar da abartılı olur ben bile sinir olurum

      Yorumla
    • Zihnenyorgun
      Zihnenyorgun
      1 ay

      E yani. Eline sağlık bu arada 😁

      Yorumla
  • mesut_boztas
    mesut_boztas Takip Et
    Master Yaş: 34
    1 ay
    Yeme & İçme konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    bende yapınca bekliyorum yalan yok :D

    1
    5 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 ay

      Dimi ama 😂 insan bir iltifat duymak istiyor bu hoşumuza gidiyor

      Yorumla
    • mesut_boztas
      mesut_boztas
      1 ay

      aynen mesela bugün revani yaptım güzel bir övgü almalıyım yoksa o tepsiyi tek ben yerim :D

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 ay

      Ohhh misss gibi elinize emeğinize sağlık 🙏🌺

      Yorumla
    • mesut_boztas
      mesut_boztas
      1 ay

      Teşekkürler

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 ay

      Rica ederim 🙋

      Yorumla
  • Ela_Nur34
    Ela_Nur34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39 , eic 100%
    1 ay

    Bilmiyorum. Ben yapıp aileme götürüyorum ya da iş yerine. Hem ben mutlu oluyorum hemde çevrem.

    0
    0 Yorumla
  • Hadiiyani
    Hadiiyani Takip Et
    Master Yaş: 53 , eic 99%
    1 ay
    Yeme & İçme konusunda 6,6b cevap paylaştı.

    Ben seni bu becerin nedeniyle hep takdir ederim

    0
    0 Yorumla
  • 2Yüzlü
    2Yüzlü Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 100%
    1 ay

    Artik beklemiyorlar direk yemeden cok iyi olmus diyoruz :D

    0
    0 Yorumla
  • raif1
    raif1 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 50 , eic 100%
    1 ay

    güzel restoranların erkek şefleri neden övgü bekliyorsa aynı sebebten

    0
    0 Yorumla
  • ferit74
    ferit74 Takip Et
    Guru Yaş: 42
    1 ay

    Cunku emek vermis

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 ay

      Tabiki öyle

      Yorumla
  • KöyünDelisiBenim
    KöyünDelisiBenim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 51
    1 ay

    Tadına bakmadan övmem 😂

    Ama harika görünüyor eminim lezerti de göründüğü kadar güzeldir. Ellerine sağlık.

    0
    0 Yorumla
  • Quenflael
    Quenflael Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    1 ay

    Bir Dilim Alabilir'miyim Lütfen?

    1
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 ay

      Senin canın sağolsun tabiki alabilirsin

      Yorumla
    • Quenflael
      Quenflael
      1 ay

      TeşekkürEderim, Elinize Sağlık

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 ay

      Rica ederim 🙋

      Yorumla
  • dulvemutlu41
    dulvemutlu41 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 51
    1 ay

    Elşne saglık çok hamaratsın

    1
    5 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 ay

      Teşekkür ederim 🙏🌸

      Yorumla
    • dulvemutlu41
      dulvemutlu41
      1 ay

      Rica ederim basrılarının devamı bekliyorum

      Yorumla
    • dulvemutlu41
      dulvemutlu41
      1 ay

      Bu arada gozlerıniz cok güzel

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 ay

      Teşekkür ederimm 🙏🍂🍁

      Yorumla
    • dulvemutlu41
      dulvemutlu41
      1 ay

      ☺️

      Yorumla
  • birsuskuncicek
    birsuskuncicek Takip Et
    Mentor Yaş: 29 , eic 81%
    1 ay
    Yeme & İçme konusunda 19b cevap paylaştı.

    Beceri oyunları ilgiyi hak ediyor çünkü

    0
    0 Yorumla
  • İnTikam_Vakti__
    İnTikam_Vakti__ Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 100%
    1 ay

    Çünkü değer bilmezlerin arasindalar

    0
    0 Yorumla
  • Geiltoy
    Geiltoy Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 98%
    1 ay

    Sen kadın değilmisin, yaz bilelim

    0
    0 Yorumla
  • RedStilettoLove
    RedStilettoLove Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    1 ay
    Yeme & İçme konusunda 845 cevap paylaştı.

    Hemcinsleri kıskansınlar diye

    0
    0 Yorumla
  • Asya_2275
    Asya_2275 Takip Et
    Mentor Yaş: 21 , eic 99%
    1 ay
    Yeme & İçme konusunda 20,4b cevap paylaştı.

    emek veriyoruz sonuçta shdh

    0
    0 Yorumla
  • KayipPsikopat_3
    KayipPsikopat_3 Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    1 ay
    Yeme & İçme konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Çünkü emek çekiyorlar

    0
    0 Yorumla
  • ÇukurovaBeyi
    ÇukurovaBeyi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 100%
    1 ay

    Hamaratım ben izlenimi vermek için işte

    0
    0 Yorumla
  • PatronBy34
    PatronBy34 Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    1 ay
    Yeme & İçme konusunda 455 cevap paylaştı.

    Bende yapıyorum kimse övmüyor benii

    0
    0 Yorumla
  • aiygiwgwy_aiydiwdwy
    aiygiwgwy_aiydiwdwy Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 100%
    1 ay

    aşağılık kompleksi

    0
    0 Yorumla
  • PEPPAPİNK
    PEPPAPİNK Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    1 ay

    Genetik kod

    0
    0 Yorumla
  • KaptanMagaralı
    KaptanMagaralı Takip Et
    Master Yaş: 41
    1 ay
    Yeme & İçme konusunda 664 cevap paylaştı.

    Bilmiyorum ki

    0
    0 Yorumla
  • Şinanaynay1
    Şinanaynay1 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    1 ay

    Çünkü zordur

    1
    0 Yorumla
  • crazzyygirlll
    crazzyygirlll Takip Et
    Xper 6 Yaş: 19
    1 ay

    Beklemem ben

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(27)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Yeme & İçme > Sorular > Kadınlar pasta kek börek yapınca neden övgü beklerler?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kadınların şu keko hayranlıkları, varoşluklarından mı geliyor? 8 cevap verildi
Kadınlar neden hep kek yapar? 18 cevap verildi
Kadınlar keko seviyor algısı neden yapılıyor? 22 cevap verildi
Kadinlar neden keko sever? 12 cevap verildi
Kadınların keko sevdası? 8 cevap verildi
Neden sadece kadınlar sevgililerine tatlılar yapıyor? 27 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kızarmış tavuk menüsü sever misiniz?
  • Arabanızı bıcı bıcı yaptırıyor musunuz?
  • Tatlı su balıkları mı yoksa tuzlu su balıkları mı damak zevkinize daha uygundur?
  • Tarçın sizce en çok hangi tatlıya yakışır?
  • Neyli kek seversiniz?
  • Son ilişkinizin bitme sebebi neydi?
  • Aşk başka mıdır?
  • Bugün kahvaltıda ne yediniz?
  • Düzenli kullandığınız ilaç var mı?
  • Çocukların yanlış kurduğu kelimeler düzeltilmeli mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨