Bizim bu yöreye has bir yemektir. Yeşil ve ekşi erikle yapılır. İçine yeşil erik, taze sarımsak, kuşbaşı et ve salça eklenerek hazırlanır.

Bizim bu yöreye has bir yemektir. Yeşil ve ekşi erikle yapılır. İçine yeşil erik, taze sarımsak, kuşbaşı et ve salça eklenerek hazırlanır.

Yemedim 😋 bir de yenidünya ile yapılırmış kıymadan. Onu da merak ediyorum. Sanırım Gaziantep tarafında benim söylediğim 😋
Ne ilginç ya... 😋 Siz bu et işini iyi biliyorsunuz
Et sınıfında işte 😋 tabi kebap öncelikli
Evet öyle gerçekten. orada yemiştim bende bambaşka tadı 😋
Olmaz bu ya
Bu nasıl iştah açan bir görüntü böyle, resmen ekrana saldırdım 😍 Erik tavasını hiç canlı canlı yemişliğim yok ama erikli et yemeklerine aşığım, bu da tam damak zevkime göre. Ekşiyi, sarımsağı, etin o suyunu hayal ettim… pilavla falan da efsane gider bence 🤤
İstanbul’da bazı yöresel lokantalarda benzer tatlar denedim ama seninki çok daha “ev işi, emek işi” duruyor. Tarif paylaşırsan harbi denerim, story’lik malzeme bu 💚🍽️
Cevap
14Cevap
Evet bunu bir kaç defa yemiştim çok lezzetli oluyor.
Hayır, yemedim.
Afiyet olsun..
yemedim hayır
Yöresel yemeklere ön yargılıyız maalesef ki. Ben bu konuda meraklıyım aslında ama riske giremiyorum yine de. Tadı ekşi mi oluyor buruk mu?
Tatmadım ama güzel görünüyor deneyebilirim. Nereye has hangi yöre sizin oluyor?
Bu Karadeniz yemeği mi öyleyse bence Karadeniz mutfağı yok edilmeli
Yemedim hiç ama erik herşeye uyum sağlar buna inanıyorum abi 😂😂
Yemedim ileride denemek isterim erik tavasının çok lezzetli bir yemek olduğunu tahmin ediyorum
Yemedim ama muhtemelen güzeldir , bu tarz yemeklerin tadı farklı oluyor
Hiç yemedim ama denemek lazım güzel görünüyor
sanki bunu şeftali ile yapıyorlardı
Ilk kez görüyorumm tadi nasil. acaba
Hayır yendim.
Ben eriği sade yemek istiyorum. 😅
Yeni duydum öyle bişey mi varmış 😅
Yok kalsın.
O kadar değişiklik bana fazla.
İlk defa sende görüyorum 😅
Yedim ama çok eskiden, afiyet olsun
İlkkez duydum valla
hic yemedim ama güzel gorunuyor
bence böyle bir yemek yok
Yemedim hiç.
İkisi ayrı ayrı güzel bence.
Yemedim ama değişik durmuyor değil jsjdn
Sübhanallah ilk defa görüyorum
Eti ziyan etmeye gerek yok erigi tuzlayarak yemeye devam
Ilk defa duydum 😵
İlk defa gördüm ve duydum
Hayır yemedim ilk defa görüyorum
Henüz hayattan o kadar ümidimi kesmedim
yemedim hayır
Yemedimmm
Denemedim.
Yemedim
İlk defa duydum
Evet yedim
Afiyet olsun
Ay canim cekti
Hayır yemedim
Hayır hiç yemedim
yemedim
Yemedim
Yemedim.
Yemedim
Hayır yemedim
Yemedik
Hiç denemedim
Yok ben mangalda karpuz seviyorum
Hiç yemedim
Yemedim
Hayır 🙄.
Denemek lazım değişik
Yemedim hiç
Hayır yemedim
Canım çekti
İlk Defa Görüyorum.
ilk kez duyuyorum
Hayirrrr
Yemedim
Yemedim
Erikleride fırına atıyomuyuz😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar