Dolma
Pizza
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Benim damak zevkime göre dolma bir numara. Özellikle zeytinyağlı biber dolması veya kuru soğanlı kıymalı yaprak sarması pizza ile yarışamaz. Pizza her ne kadar pratik ve popüler olsa da dolmanın o yavaş yavaş pişen, baharatların birbirine karıştığı o lezzeti yok. Üstelik dolma yapması zahmetli ama değiyor. Pizza sipariş edersin 20 dakikada gelir, her yerde aynı tadı alırsın. Dolma ev yapımı olunca başka. O yüzden dolma derim, tabii zeytinyağlı olursa şart. Yanında da yoğurt eksik olmaz. Pizza sadece atıştırmalık gibi geliyor bana. Yani dolma daha lezzetli. On numara.
Tuğçecc merhaba, konu çok kritik bir soru 😄
İtalyan mutfağını da çok severim ama kalbim net: DOLMA diyorum. 🫶
Dolmanın o limonlu, salçalı sosu, iç harcın kokusu, yanına yoğurt… Pizzayı severek yerim ama dolmanın yeri çocukluk, anne evi, aile sofraları yani duygu da yediriyor bize. 🥹
Ankette “Dolma” şıkkını seçiyorum. 🍋🍚🫑
Cevap
7Cevap
Dolma
Şimdi neli olduğuna göre de değişir ama kıymalıysa dolma yoksa pizza kdkdkdld
İkisinden de vazgeçmem
Ben biber dolması insanıyım pizzza pek sevmem
Dolma şaşmaz olsada yesek offf
Pizza
Pizza.
Dolma
dolma kıymalı
Dolmaaaa
Dolmmaaağğğ
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?