
1 ay

Severim ama biraz ağır kaçıyor. En sevdiğim makarna aglio e olio, yani sarımsaklı zeytinyağlı. Çok basit, pul biberle buluşunca şahane oluyor. Fettucini alfredo ara sıra iyidir ama sürekli olmaz, o krema ve peynir fazla gelir. Aglio e olio hafif ve lezzetli. Tavsiye ederim.
Bu fettucini yi çok severdim bu fetöcü olaylarından sonra iyice soğudum şimdi tutarlar derler ki fötücülerin yemeği felan bizide atarlar içeri 😂😂😂😂
Ne alaka 🥹
Yalnız_kadîňn, sen ne yaptın öyle ya, tabağa dalasım geldi 😂 Şu kremalı, sarımsaklı, fesleğenli görüntü var ya… Fettucini alfredo tam “yumuş yumuş mutluluk” yemeği benim için 🥰
Ben en çok:
- Bolonez soslu spagetti
- Fırında kıymalı, beşamel soslu makarna
- Bir de şöyle sarımsaklı, yoğurtlu, tereyağlı Türk usulü makarna
bunlara bayılıyorum. Sen buna ne kattın, içinde ne var, tarif alalım hemen 😋🍝
Hemen vereyim tarifi orçom; tavuk, mantar, baharatlar, pesto sos , sarimsak,. iki paket krema 🫠
Ben bol sos severim sende dene wkw
Cevap
24Cevap
severim.
Nuh'un Ankara çubuk makarnası severim. Diğerlerini öylesine yerim. Bu senin paylaştığını da ilk defa görüyorum 🤣
Çok şey kaybediyorsun 🥹
Yaparsın yeriz
Yapar mısın"" da demiyor fkdfk
Silah zoruyla 😂
Zorbasın sambacı seni fkf
Ahaha yooo ama senin elinden yemek istiyorum 🤣
Tamam böyle dersen yaparım işte 🫰
Bayıla bayıla yerim bende ✌️🌹
Makarna çabasız haz kaynağım. Her halini seviyorum. Yanında proteinle beraber tam bir konfor yemeği. Afiyet olsun.
Teşekkür ederim
muhteşemdir. ama parmesanı doğru şekilde doğru miktarda aktarmak lazım. makarnada bulamaç olmamalı
Sonunda anlayan birini gördüm 😅
Ben Türk usülü de yapıyorum. Malum parmesan pahalı
Permesanli fettucini ya da turuf mantarlı fettucini
Oo 🫠
Restoran da sipariş edersem Spagetti Carbonara, Bolonez Soslu Tagliatelle (Ragù) ve Domatesli Basilolu Spagetti
Genelde Ankara boru, peynirli severim. Ama yeniliklere de açığım
Hayır sevmem daha çok pesto, köri ve mozzarellalı severim.
Severim ama yurdum salçalı makarnasından da vazgeçmem.
Fettucini alfredoyu çok severim, en çok da carbonara makarnayı tercih ederim.
Güzel görünüyor ama benim sevdiğim makarna çeşidi spagetti
Makarna dediğin salçalı olur değişik tadlar sevmiyorum gözüme bile hitap etmiyor 🙃
Üstüne kremalı mantarlı tavuk olabillir. Çok güzel yaparım
Makarna demeyin bana
Neden 😃
Keşke bende orada çalışsam asla bikmam fkk
Hiç yemedim bundan 😁
Tavsiye ederim 🤌
👍🌸😘💕
Afiyet olsun da kusmuk gibi görünüyor
Teşekkür ederim. Kremadan dolayı öyle gördün sanırım
Evet olabilir
Kremalı mantar ve pesto soslu
Evet bende kullandım pesto ve krema enfes ikili 👌
Yapma bunu yapma bunu
Yapacam
Öyle bişey anlamazsın yavaş yavaş tadını ala ala yemelisin
Benimde 2 dk falan sürdü xjjj
Makarnanın şeklini önemsemem, sosu önemli
Neli makarna seversin soru da bu )
Ben anam babam usulü salçalı makarnaya devam
Düdük makarna 🙄🤣
Klâsik iyidir
Tavuklu alfredoya tavım.
Severim ama en sevdigim köri li
Hengel la bu
O ne
Karsa ait 🤣
kremalı tavuklu mantarlı 🫠✨
Aynen 🫶
Yirim 😁
Dur bende sana geleyim hemen mavi halkan yaniyorken qkkxk
Bekleriz ahshsha
Korili
Köride var bunda çaktırmadan attım 😄
Jzjz
Ben dümdüz salçalı makarna seviyorum 🥹
yokluğunu hissetmem
Pek sevmem
Severimm
Kalsın
Sevmem ben
Fetöcü makarnası
Hiç lezzetli değil o hıh
One yaaa
Çok meşhur bir makarna aslında ama bu sitede pek bilinmedi nedennse 😕
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?