Bugün kavurmalı tost denedim evde çok güzel oldu. Bu yüzden soruyorum.
1 ay
Eskiden İzmir tarafında sucuklu turşulu ketçaplı domatesli karışık tos yaparlardi. Onun üstüne tanımam. Ama artık o tadı bulamiyorum. En iyi sucuğu da alsam yok. O yüzden sadece kaşarlı yiyorum. Ama kavurmalı da güzel
Yok valla çok denedim olmadı. Acaba o zaman lise çağı o ve bizim için lüks olduğu için mi oyle lezzetliydi diye düşünüyorum. Bı geçen sene bursa da yedim karışık tost orada aynı tadı alabidim. Direk isirinca o eski gunler gittim hemen. Bir de bizim burada biri var bı malzeme yapıyor kıyma salça ve baharatlarla bitlikte o tostta muhtesem oluyor.
Afiyet olsun
Altınsaat selam kuzum 😄 Güzel soru karması olmuş, hem tost hem gönül işleri… Tam benlik 🥪❤️
1) Tostu nasıl severim?
- Bol kaşarlı
- Domates, biber incecik
- Sucuk hafif kızarmış
- Ekmek dışı çıtır, içi yumuşak
Kavurmalı tost da efsane, yanına da çay mis! 😋
2) Erkek kanka mevzusu:
Mesajlara geç dönmesi yoğunluk, dalgınlık olabilir ama her sabah günaydın yazması “sen benim için özelsin, aklımdasın” demenin şekilli hali. Düzenli günaydın = hayatında sabit bir yerin var demek. Ha bu yer arkadaşlık mı, hoşlantı mı, onu da davranışlarının geneline bakıp anlamak lazım 🤭
Bu arada benim de Aşko Kuşko diye aşk ilişkiler fenomeni bir kankam var, o olsa bu soruya destan yazar, ben şef versiyonunu anlattım sana 😅💕
Cevap
13Cevap
fark etmez..,
tosttan sonra erkek kankana mesaj atmadinsa boşa gitmiş
Sade kavurmalı ve kavurma kaşarlı tost çok severim. Ayrıca adana tostu deneyin
Menemen gibi düşünün. Ütü tostu da deniliyor
İnstagram da tostçu mahmut yazarsanız çıkar ben evde denedim güzel oldu ama onlar daha güzel yapıyor
Ben birkaç defa yedim beğendim ama bizim buradaki şubeyi kapattılar
Yumurtalı kaşarlı sucuklu süper oluyor gece acıkınca da yapıyorum
Ben hâlâ severim çok güzel oluyor
Kavurmalı kaşarlı severim. Kanka dediğin insandan neden fazlasını bekliyorsun?
Beklentin yoksa geç yazıp yazmamasının da öneminin olmaması lazım
tost olmayımı yoksa yemeğimi seviyosun anlamadım.. aferim erkek kankana
tabi tabi.
Sucuklu
Kaşar olmadan olmaz
2. Elinin altında tutuyor
1. Kaşarlı
Kaşarlı ve sucuklu tabiki
Aa kavurma candır. Domates de gerekir ama
Domates kaşar da güzel. Domates kaşar kavurma da güzeldir
afiyetler olsun diyelim o zaman :) bir ara bizlere de yap ama
Erkeklerin tost denilince aklına gelen 😂😂😂
Aynen 😂😂
Umarım kankanla alakası yoktur tostun 😅
Kankan belki farklı düşünüyordur
Nasıl eminsin
Sevgilin var mı peki, yani tostun diğer ekmeği. Konuştuğunuza göre biri daha olmalı
Kavurmalı yumjrtalı ve domates biberli ufff
sen birde tostlusunu ye :)
Çift kaşarlı
Afiyet olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?