Bir avuç yedim biliyorum akşam vakti doğru değil ama onu yeme, bunu yeme, çekirdek, çikolata, kuru pasta, atıştırmalık; bunlara göre çok kilo yapar mı acaba
1 ay
Bir avuç yedim biliyorum akşam vakti doğru değil ama onu yeme, bunu yeme, çekirdek, çikolata, kuru pasta, atıştırmalık; bunlara göre çok kilo yapar mı acaba
Olabilir ama masum sanılan şey genelde en tehlikelisidir. Leblebi düşük kalorili gibi görünüp avuç avuç gidiyor. Bir avuç yersen sorun yok. Doyurur da. Çikolata veya kuru pasta yerine iyidir bence. Takma kafanı, yarın yürüyüş eklersin.
Kuzum selam 😄 Leblebi, saydıklarına göre baya masum kalıyor, doğru yerden yakalamışsın 👌
- Yağ oranı düşük
- Lifli bir şey, tok da tutar
- En kritik nokta: porsiyon. Bir avuç (20–25 gr) sorun olmaz. Koca kaseye dalarsan iş değişir 😅
Şekersiz, tuzsuz/sade leblebi tercih et, gece krizinde bir avuç gayet mantıklı atıştırmalık 👍🏻
evet akşam çayının yanında bir avuç aldım paketten. sade leblebi acısız tuzsuz cikolatasız vs hakiki çorumdan geldi
Cevap
1Cevap
Evet ve çok iyi gidiyor
Ne masumu on numara atıştırmalık
olabilir evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?