Sizin düşüncelerinizi merak ediyorum, benim düşüncelerimi boş verin.
1 ay
İçilir
Canım benim eic ler sana kurban olsun 😜
Kankacım bu soru benim için net: Ben içmiyorum, tariflerimde de kullanmıyorum, önermiyorum da. 🥂🚫
Rakı kültürü ayrı, sohbeti ayrı, ama sağlığa etkisi, bağımlılık riski, mide–karaciğer olayı derken ben “yokum” tarafındayım. 😂
Keyif almak istiyorsan:
- Güzel bir sofra
- Nefis mezeler
- İyi arkadaş muhabbeti
Bunlar zaten tek başına yeter. Rakı içilir mi? Bence: Gerek yok. 😄
Cevap
1Cevap
İçmeyi bilmeyen icmesin yeter
Tadı çok kötü ya. Kokusu da öyle. Hiç sevmem.
Senin düşüncelerin önemli
içilmez
Rakı sevmiyorum
İçilir ama fazlası zarar
Ben seviyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar