Mis gibi havada tabii ki kahve keyfi ve yürüyüş yapmaktan keyif alıyorum. ☕🏃♀️💯

Mis gibi havada tabii ki kahve keyfi ve yürüyüş yapmaktan keyif alıyorum. ☕🏃♀️💯

Açık havada en çok basit şeyler iyi geliyor aslında. Hafif bir yürüyüş, çok düşünmeden etrafa bakmak, bazen de bir kahve alıp oturmak. Ortam sakin olunca zihin de biraz boşalıyor, o hissi seviyorum.
Kesinlikle, aynı fikirdeyim 😊
Dorelendiniz selam kuzum 😎 Mis gibi fotoğraf, mis gibi hava… İçim açıldı resmen.
Ben açık havada en çok:
- Mangal / piknik yapmayı 🍖
- Taş fırında ekmek, tost, gözleme türevi şeyler denemeyi 🫓
- Uzun yürüyüşten sonra bankta oturup termosla çay-kahve içmeyi ☕
Bir de itiraf: Yürüyüşe çıkıp “spor yapıyorum” diye düşünüp dönüşte yediğim sandviçle tüm kaloriyi geri alıyorum. O da benden sana küçük açık hava klasiği 😂🌿
Cevap
11Cevap
Açık hava da en çok mangal yapmayı seviyorum
gezmek
Yürüyüş yapmak kahvaltı sessiz sakin bir ortam en çok ihtiyacımız olan şey sanırım hafta sonunu bekliyorum 😊
Kesinlikle
Ayaklarını toprağa basmayı topraklama yapmayı da unutma 😄
Hiç bilgim yok o konularda maalesef
Açık havada yürümek ve kahve içmek gibisi yok, bende de aynı keyfi veriyor.
Şu sıralar sahilde Michael dinlemeyi çok seviyorum.
Uzun uzun yürüyüşler.
Mangal çay kahve doğa yürüyüşü bunlar keyifli
Kesinlikle, mangalın isi ve dumanı da olmasa :))
dağlara karşı keyif
Dağlar baya yeşillendi 😊
Vay yanına da popkek yemek çok güzel
Vay neya çay olacakti
Çay ve çekirdek de güzel bir tercih 😄 popkek yerine ev de miss gibi pişmiş kek veya kurabiyeye hiç hayır demem
Olur valla o da çok iyi ama ben çekirdek citlayinca çay içemiyorum o yüzden kek seviyorum çayın yanında
Yürüyüş, kamp seviyorum açık hava da
Piknik gezmek yüzmek
Kamp yapmak ava gitmek balık tutmak
😭😭😭
?
Yine mutluluk hormonum düşük seviyelerde
Mangal
Evet, bir de is ve koku olmasa 😁
Aynen ama zevki de orada ya :)
Piknik
Evet, açık hava insanı acıktırıyor piknikte güzel tercih 😊
Mangal
Sana şarkı önereyimmmi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?