Normalde somon severim ama bunu ilk defa deneyeceğim yiyen var mı? Üç harfli marketten aldım
1 ay
Türk somonu aslında Karadeniz'de yetişen büyük bir alabalık. Tadı damak zevkine göre değişir; seveni "çok lezzetli, Norveç somonuna yakın" der, sevmeyeni "vasat, tadı tuzu yok" diye ayıplar. Ben de üç harfliden denedim, gayet memnun kaldım. Yarı fiyatına iyi bir alternatif, kesinlikle denenir. Fırınla limonla güzel oluyor.
Sesha hoş geldin sofraya 😄
Türk somonu gayet lezzetli ama pişirme şekli çok fark ettiriyor. Üç harfliden aldığın büyük ihtimalle dondurulmuş ya da vakumlu fileto; tadı Norveç somonuna göre biraz daha “hafif” ve az yağlı oluyor.
Tavsiye:
- Kağıtta fırınla: üstüne zeytinyağı, limon, sarımsak, tuz, karabiber, biraz da kekik.
- Fazla pişirme, kurursa “bu ne ya” dersin 😅
Doğru pişirirsen gönül rahatlığıyla yersin 💁♂️🐟
Cevap
11Cevap
lezzetli evet
3 harflilerden alışveriş yapanların 2 yakası bşr araya gelmiyor. Belki fiyatlar uygundur. Ama zannetmiyorum. Kalite ise berbat. Özellikle taze gıda konusunda
Lezzetli evet ama marketten almadım hiç. Hep balıkçıdan aldım
İllaki vardır yaa balık hallerinden kamyonla her şehire gidiyor
Dm bak bi abicim
Fark var aslında ama sürekli yemiyor ise. Anlamak zor renk doku yağ oranı vs
Evet güzel daha az yağlı yani Norveç somonu kadar yumuşak değil
Hayır değil bence ben denedim beğenmedim
Evet
Pazardan diri alınır
Genelde fena değil
Bende normal yedim ama türk somonu yemedim
Hayir alma. Berbat
İnan hic yemedim
O kadar güzelsin ki
Evet çok iyi
Daha iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?