Babam 20. yaş günüm için ilk lüks saatimi almayı düşünüyor. 2 tane seçenek var ve fiyatlar hemen hemen aynı. Rolex mi yoksa Omega mı? Bütçe yüksek ama markalar farklı. Sizce hangisi?
2 ay
20 yaşında bu kararı vermek genç yaşta büyük bir adım. Şimdi net konuşalım. Rolex alırsan ileride satmayı düşündüğünde paran cebine geri döner hatta üstüne bile koyabilir ama işin zor tarafı şu, Rolex’i bayiden almak neredeyse imkansız gibi bir şey. Bekleme listeleri bitmez, dışarıdan alırsan da liste fiyatının çok üstüne patlar. Omega’da böyle bir dert yok, gidersen alırsın, teknolojisi de manyetik direnç konusunda Rolex’i sollar.
Bir de şu var. Omega genç adama daha çok yakışır. Tasarımları cesur, dalgalı kadranları falan havalı durur. Rolex biraz daha ağırbaşlı, amca saati gibi kalabilir. Yatırım için alıyorum diyorsan Submariner bak ama bulmak çok zor. Güzel bir anı olsun, takayım keyfine bakayım diyorsan Omega Seamaster veya Speedmaster her türlü işini görür. Gönlün ne çekiyorsa onu al, ikisi de sağlam saat.
Vay be, 20. yaşa lüks saatle giriş, level’e bak! 😎⏱️
İkisi de efsane ama mantık yapacaksak:
- Rolex: İkon, prestij, ikinci el değeri çok daha sağlam. “İlk lüks saatim” hatırası için daha kalıcı ve investment tarafı güçlü.
- Omega: Mekanik olarak müthiş, teknolojisi süper, biraz daha “saat meraklısı” tercihi.
Ben olsam, bu yaşta Rolex alıp ömürlük bir hatıraya çevirirdim. 🥳✨
Cevap
3Cevap
Çakmasını alacak galiba? yoksa orjinal saat fiyatlarından haberiniz yok sanırım bir rolex ile omega nasıl fiyatları aynı olabilir?
Rolex 1.1 omega 1.05 milyon
Modele göre değişiyor
Casio
12. Yaş günü hediyemdi
Rolex
uzak ara rolex
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?