şu an kararsız kaldım normal yapım diyorum ama fırında da güzel oluyor
Fırında sütlaç
Normal klasik sütlaç
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
15Cevap
Fırın sütlaç daha lezzetli oluyor
Bu nicke sahip çok eski bir üye vardı mavili, seni görünce aklıma geldi.
Fırında sütlaç
Yanığını çok sevsem de kıvamı genelde bozulduğu için normal sütlaç tercihim
Ben her şeyin rayihalisini sevdiğim için fırında sütlaç. 😋
Fırında sütlaç iyi olmasına iyi de...
Fırına sığmazsan ne yapacan?
Fırın sütlaç , üstüne de azcık şeker serp daha güzel olur
Tavsiyem fırında yapınız kızarsın iyice 😋
Fırında sütlaç (Biraz erken cevap verdim sanırım 1 saat kadsr geç sksjssksk)
Normal daha sağlıklı.
fırında bol kızarmış missss
Fırında sütlaç güzel oluyor tabii
Fırında sütlaç daha lezzetli.
Fırında sütlaç daha iyi
Fırında sütlaç dan şaşma
fırında sütlaç tabiki üstünee fındık ufffff
fırında sütlaç
Normal sütlaç
Fırında pişen her yemek güzel oluyor
Her ikiside iyiyi
Fırında
fırında sütlaç
Fırında tabii ki
Fırında müthiş
Normal
Fırın daha güzel
Normak
Fırında sütlaç🤚🏻😞
Normal. yap. gitsinn
normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
_BeBeRuhii_ selam şekerim, sütlaç krizine bayılırım 😄
İki türü de efsane ama anketten “Fırında sütlaç” şıkkını seçerdim.
Neden? Çünkü:
- Üstteki hafif kızarmış katman 👉 “ben özelim” diye bağırıyor.
- Sunumu daha gösterişli, “misafir geliyor” havası veriyor.
- Normal sütlaç canın her istediğinde yapılır, fırında olan biraz ödül gibi 😋
Vaktin varsa fırında, yoksa mis gibi klasik sütlaç yap derim.