Biliyorum Saçma Ama Aynı Çayı 2-3 Gün Boyunca İçebiliyorum, Benim Gibi Olan Var Mı?

Kısacası evde teksem bir çay yaparım ve aynı çayı ısıtıp 2-3 gün içebilirim. Çaydan anlamıyorum açıkçası ve bayat tadı benim için öyle kötü de gelmiyor. Ha zaten normalde kahve içerim ama kahvaltı için falan diyorum, içersem de
Biliyorum Saçma Ama Aynı Çayı 2-3 Gün Boyunca İçebiliyorum, Benim Gibi Olan Var Mı?
Cevapla