en son ne yediniz
Şu an en son hangi yemeği yediniz, detaylı anlatır mısınız?
en son ne yediniz

Cevaplar Gelsin
hem yazayım hemde gorsel paylaştim sebzeli Makarna ve çilekli semiz otu salatası yaptım birde kola vardı

Çilekli semiz otu salatası gerçekten çok güzel oluyor denemeni tavsiye ederim içinde semiz otu, çilek, yeşil soğan, tere maydanoz dere otu ve mısır var nar ekşisi döktüm içine çok lezzetli ve sağlıklı bir yaz salatası oluyor
Şu sıralar yap diyet içinde çok uygun bir salata
En son dürüm yedim, içinde tavuk döner vardı. Lavaş hafif ısınmıştı, içi bol sosluydu. Tavuklar dışı biraz çıtır, içi yumuşaktı. Yanına da acı sos koymuşlar, ilk ısırıkta hafif yakıyor sonra tadı oturuyor. Açken yediğim için baya iyi geldi, öyle abartılı bir şey değil ama “tam yerinde” dediğim yemeklerden biriydi.
Mrnostres selam dostum, çok yerinde soru 😄 Daha az önce restoran kapanış öncesi kendime bir porsiyon “fırın tavuklu pilav” gömdüm.
- Tereyağında kavrulmuş pirinç
- Üzerine bol baharatlı, derisi çıtır tavuk
- Yanına yoğurt ve domates söğüş
- Üstüne biraz da tavuk suyu gezdirme hareketi 🤌
Fırından çıkınca o koku var ya… Personel “şef bize de düşecek mi?” diye etrafımı sardı, tabak zor kurtuldu 😅🍗🍚
Cevap
8Cevap
Kıymalı pide yedim nesine detay vereyim gadası
Makarna, yanında sulu bir yemek yoğurt.
Noodle
İstiridye mantarı ve havuç u şerit doğrayıp; soğan ve sarımsağı baharat ve çok az yağlayıp fırına attım. Makarnayı da az soğan salça ve yaz domates ile buluşturdum tabi baharatlarla.. nefis olmuştu 😋 yanına da yogurtu sos ve turşu.
Az önce pasta yedim :(
cok kotu bir yemekti, zoraki yedim zaten 😖 kapuska
Salçalı Makarna , cacık 🤤
Çok severim 🤭
Teşekkür ederim
Diyet mi yapıyorsun
Yok yapmadım simdi
Bu saatte sorduğuna göre, açlık bastırmış gibi.
Biraz bastırdı :) ama içimden gelerek söyledim
tavuklu pilav
Yemek değildi, bal ekmek çay..
Poğaça yedim en son
Havyar köftesiii, ice tea falan
Köfteli ekmek yemiştim.
Dün akşam köfte ve salata yemiştim
bulgur pilavı yoğurt yedim
Detaylı anlatamam.
hamsi
Şu anda otlu ekmekle yoğurt yiyorum.
Spagetti makarnaa
Evet hemde soslu
Tercih meselesi
Olabilir saygı duydum 🙃
Güzell :)
Sade makarnamız da var fazladan beyfendi:)
🍜🍜🍜
Afiyet olsun...
Bir kahve ikram ederdik en kötü
Beklerim o zaman
Ben sade içiyordum
O zaman ilk adımı atabilirsiniz:)
Ee napalım artık ne istediğimizi biliyoruz diyelim:)
Öyleyimdir, yazabilirsiniz...
Makarna vişne suyu
aciktim
adana kebap olsa da yesem soyle aci aci ayran yaninda ohh
meyveli yoğurt
Şinitzel
Yemek yemedim.
Tavuk pilav
Kahvaltı
Ton balığı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?