
Bana göre acı sivri biberli olmalı. Bibersiz menemen oksijensiz hayat.

Bana göre acı sivri biberli olmalı. Bibersiz menemen oksijensiz hayat.
iki türlü de olur
neden uzlaşılmıyor bu konu aklım almıyor
acı seven acılı yesin aci sevmeyen acısız yesin :D
menemen bibersiz ya da biberli değil
menemen domatessiz yapılmaz
soru şu olacaktı aslında
menemen domatesli mi olur domatessiz mi :D
Menemen soğanlı mı olur soğansız mı diyende var bu gidişle menemen yok olacak 😂
gereksiz polemige giriyorlar
ya da bilerek yapıyorlar
menemeni menemen yapan soğan da değildir biber de değildir
bu ikisi menemene tat verir
tat ise zevklere göre alınır
ben biber yemiyorum ya da soğan yemiyorum
ben menemeni menemen olarak yemek istiyorum :D :D
sen neden benim zevkime karışıyorsun demi ama
Bibersiz menemen yumurtalı salça olur 😂😂
O soğanlı mı soğansız mı değil miydi hajdjdj
Bizim burada biber rövanşta
Allah Allah ajcjshdhs
Diğer arkadaşta da domatesli mi olur domatessiz mi diyor herkesin kafası karışık 😂
Burak, kalbimden vurdun soruyla 😄 Menemen biberli olur, hatta şöyle diyorum: Biber yoksa, o yumurtalı domates sadece “arkadaş buluşması”, menemen değil.
Benim favori menemen:
- Bol acı sivri biber 🫑
- Soğanlı (soğansız diyenle tartışmam, ama içimden “yine mi…” derim 😂)
- Üzerine biraz kaşar peyniri
Senin dediğin gibi, bibersiz menemen = oksijensiz hayat, imzalarım altına. 😎🍳
Adamsın
Cevap
2Cevap
Ben genelde biberli yaparım süs biberini çok yakıştırıyorum.❤️
Kesinlikle
biberli
Ağızının tadını biliyor 😂
İkisi de guzel ikisini de sevmiyorum cok jdjf
Onlar seni seviyormuş ama kejcjekd
Yaaa bu menemen meselesi de nedir
Herkes istediği gibi yer
Soğanlı biberli bahartlı olcakk
Soğan değilmiy di o
Bizim burada biber rovanşta
Soğanlı olur 😁
O zateb
Biber sevmem
Pul biberde mi?
Hiçbirini
Vay be
Biberli
Kesinlikle
biberli
Soğanlı
biberli
Kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?