
Ben bayılırım tok da olsam yerim valla hayır diyemiyorum ya siz? :D

Ben bayılırım tok da olsam yerim valla hayır diyemiyorum ya siz? :D
Evet severim.
Tok tutan bir meyve, magnezyum vitamini eksikliği yaşayanlar tüketebilir.
Eic için teşekkür ederim 🙏🏻🌸
Waffle da çok severim bir de magnolyada hatta tatlılar da yani
Alevacım sen de tam benim kafadanmışsın 😄 Muz konusunda “asla hayır” diyemeyenler kulübüne hoş geldin.
Ben de yerim:
- Kahvaltıda: Dilimleyip yoğurda atarım
- Ara öğünde: Direkt elde götür
- Tatlı krizinde: Üstüne biraz kakao, tarçın… mis 🎯
Muz sevmeyen var ama çoğu “aşırı tatlı geliyor” diyor. Biz onları salata kulübüne alalım, muzları da bize bıraksınlar 😂🍌
Cevap
33Cevap
Muz, çilek sevmeyen insanlar hep garip gelmiştir dkfk
Severiz de dediğin anlamda değil. Muz ve karpuz sevdiğim nadir meyvelerden diyebilirim ama yine de o kadar aram yoktur.
Her meyveyi seviyorum. Akşamları meyve tabağı yapmak benim için keyifli
Hiç sevmem anca sabahları tok tutsun diye yiyom
yazarın muz sevgisi anlık 😂😂
Şöyle muz seven denk gelmesi ağzından eksik etmezdim
Muz sevmeyen bizden değildir 😂
Nektari sevemyen de bizden değil. :)
Bayılırım. En sevdiğim meyve muzdur😋
Muz iyidir. Potasyum deposudur.
Severim güzel meyve dir
Her koşulda muz yiyen bir kızı herkes sever kanımca.
Ballı muz seven var mı?
Hmm evet harika olur, çikolata ile yalatmak :)
Ayı tatlısı yaparken severim
Evet
Yoğurta doğruyorum ben
Afied
Yerli mi ithal mi ama 😂😂
Severim günde bir tane yeter
Bi ucu sana bi ucu bana yeriz ikiye bölüp napalım
İştahımı açtın valla
Tatlı olursa sevilmez mii
Her durumda değil. Akşamları sadece
Senin canın çektiğini düşünmüyorum
Senden bişey rica etsem
Lütfen bir üye ile ilgili
AFİYET OLSUN AĞZINA SAĞLIK
Afiyet olsun :)
Neltari mi yoksa muz mu?
Severim.
Afiyet olsun
Evet bende severim
Muz severim ben
Nerden geliyor bu muz sevgisi alazcım
Severim evette
Her durumda niye yiyon bacım 🤣
Bende şeftali ve kiraz severim hahaha
Gorseldeki anamur muzu
Muz ve çilek severim
Sevmiyorum.
Bne cok severim
Yoktur
Severim
Iyidie
Severim
Oooo çok şey
Şeftali seviyorum ben
Çok severim
Severim her an yerim
görseldeki amAÇ ne
Güzel tadı bence
Neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar