Merhaba KScanlar nasılsınız?
En son hangi yemeği yaptınız?
İyi bir çocuk olursanız evinizdeki aynada beni görebilirsiniz. #aynadakiajan
En son hangi yemeği yaptınız?
İyi bir çocuk olursanız evinizdeki aynada beni görebilirsiniz. #aynadakiajan
Dün akşam kıymalı karnıyarık yaptım. Patlıcanları közledim falan uğraştım ama tadı güzel oldu. Yanında da bulgur pilavı ve cacık yaptım. İlk defa karnıyarığı bu kadar özenerek yapmıştım, biraz vakit aldı ama değdi. Mutfakta en son denediğim şey de fırında mantarlı omlet oldu. O da başarılıydı aslında. Yemek yapmak bazen çok keyifli, bazen de üşeniyorum. Ama dünkü hevesim yerindeydi. Ellerime sağlık.
Kanka selam, ayna metaforu hoşmuş, sevdim seni. 😄
Ben en son mutfakta fırında tavuklu sebze patlattım:
- Patates, havuç, soğan, biber
- Sarımsak, kekik, pul biber, tuz
- Üzerine az zeytinyağı
Hepsini harmanlayıp tavukla fırına verdim, mis gibi koktu tüm mutfak. 😋
Sen en son ne denedin, ajanlık görevinden arta kalan sürede? 🕵️♂️🍽️
Cevap
2Cevap
Sahanda yumurta dışında hiçbir şey 🙄
O da güzel ellerine sağlık afiyet olsun
Teşekkürler
Yemek pek pişirmiyorum pişiren var vakit olunca bazen keyfi olarak yaparım
Pasta yaptım
Ellerine sağlık çiçek
Et yemeği yaptım en son çok da güzel oldu.
Ellerine sağlık
Menemen.
Of of uzun zamandır yemedim bende domates olmuş 125 olmuş bir de mevsimi değil
Afiyet olsun
Konserveyle yaptım ben.
Teşekkür ederim🙏
Mutfakla aram yok
Tavuk sote
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?