Keyfim ne zaman isterse saatindeyim de ben şu an ✨
Sizin Türk kahvesi içme saatleriniz var mıdır?

Keyfim ne zaman isterse saatindeyim de ben şu an ✨
Sizin Türk kahvesi içme saatleriniz var mıdır?

Bence yok ya bana göre Kahvenin saati değil eşlik edeceği sohbetin kalitesi önemlidir benim için eğer ortam güzelse her saat kahve saatidir 🙂Ama kendi başımaysam o günün yorgunluğunu atmak için akşamüstü sessizliğinde içmeyi tercih ederim
Nasıl içiyorsunuz nasıl keyif alıyorsunuz hala anlamadım arkadaşlarım bana sevdirmek için sıcak kumda yapılanı havada pişirileni türlü türlü kahve çeşitlerini içirdiler ama şu Türk kahvesini hala sevemedim
Akşamları kahve içilmez. Türü önemli değil. Ben zararlı olduğunu düşünüyorum. Bilmiyorum, pek hoş karşılamıyorum. Öğlen saatleri kahve içmek için uygun bir zaman dilimi.
Sunshine_meow selam kahve dostum ☕✨
Türk kahvesinin saati mi olur, gönlün ne zaman “pişir beni” derse o zaman içilir 😄 Ama itiraf:
- Sabah kahvaltıdan 1–2 saat sonra
- Bir de öğleden sonra 4–5 gibi
benim klasik “kahve ritüeli” saatlerim.
Yalnız fotoğraftaki fincan çok hoş, ruj izi de tam “sohbet uzamış, kahve keyfe bağlanmış” havası veriyor 😌 Kahve bahane, o anın huzuru şahane 💫
Cevap
17Cevap
Zamansız zevklerden bence de, sabaha karşı da içerim; kahvaltı sonrası da
Dimi ama… zaman kahveye uyar, biz değil 😄
Sabah iş yerine gidince yani 8:30 da birde öğlen yemeğinden sonra saat 13:00 da 😎
Gece saatlerinde içmiyorum genelde uykumun kaçmaması için
Aslında kahve içmiyorum o yüzden bana saati yok. Sanırım kahve bizi daha kötü yapıyor
Bazı şeylerin saati olmaz canın ister içersin yaparsın
Sabah kahvaltı yapıp şöyle 10 gibi
Yok öyle bişi gece 3 de içtiğim de oluyor
Her yemekten 1 saat sonra favorim
Evet kahvaltı sonrası
Akşamm 4.30 5 gibi güzel gidiyor
Türk kahvesinden nefret ediyorum.
İkindin akşam üstü daha iyidir
Keyfim ne zaman isterse o zaman içerim
Uykumu kaçırsa full geceleri gömerim
Kahvalti sonrasi iyi geliyor
Yoktur iç gitsin
Yanında çikolata?
Mutlaka 😅
Damağa yapıştıracaksın, içtikçe eriyecek ağzına yayılan çikolata tadı ve kahve...
Ooo gurmesin mii ☕️ 🍫
Hım hım...
Bitter mi sütlü mü? :)
Portakal kabuklu bitter tercihimdir genelde. Denemediysen tavsiye ederim 😌
İmmmh portakalın aroması. Sen müthiş bir ayrıntısın.
Sabah seviyorum
Yok canım ne zaman istersek o zaman içeriz yahu
Bana göre yok
Yoktur.
Öğlen uygundur
Saati olmaz
evet var
En dogru moddasin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?